Massini
Houffamarathon 2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- aj kwak
- Mountainbiker
Re: Best Vertegenwoordigde Club op de Houffa Marathon?
voila, kleine toevoeging :jervanheg wrote:- Herders : 26 - een voorlopig record!
- Fuerza MTB : 20
- .......
WACKY RACERS : 7
VTI TORHOUT : 6
TEAM SAECO : 12
WINDOSE HOUFFALIZE : 6
SLIJKDABBERS : 5
PROMOVÉLO : 4
ORIGINAL BIKERS : 11
MTB P : 6
MTB CROSSERS : 8
MTB BREEDHOUT : 7
MTB ASPELARE : 6
MEERBEEKSE BIKERS : 11
MAZY'S FUN BIKERS : 7
LICHT VERZET : 6
KEY-BONES : 13
HOUWELYCKX CYCLING TEAM : 5
EFFE BOLLEN : 5
DZM : 4
DE MODDERFOKKERS : 4
BRW BREDA : 4
BLACK GABRIEL TEAM : 8
BIKETEAM 2FAST4YOU : 11
BAREND : 8
26INCHCOLLECTIVE : 24
- Redbullbiker
- Mountainbiker
Post by Redbullbiker »
@ Fred ja voor mij mag het daar ook zo weertje zijn hoorFre C wrote:Laat het maar zo'n weerke blijven als de afgelopen dagen...lekker droog rijden en af en toe verfrissing in de rivierkes
Ga jij al van de zaterdag naar Houffa,Wij zijn met 6 van de zaterdagmiddag.Nu zaterdag in Kessel 6uren solo rijden goeie voorbereiding en als laatste Poperingen xl rijden.
grtjs
- Fre C
- Mountainbiker
@ Redbullbiker: Yep, de zaterdag heeft Edith wel nog een wedstrijd In Frankrijk (Armentières) op de weg en speel ik voor bevoorrader onderweg (kan ondertussen beentjes was losrijden).
Op zondag doet Edith dan het omgekeerde in Houffa voor mij. Maar zal wel met Camelback aan de start komen aangezien ik maar één drinkbus kan meehebben omwille van fullyvering. Misschien aan laatste bevoorrading of iets ervoor zal ik extra drinken nodig hebben, of afhankelijk van het weer.
We logeren op camping le viaduc...hopelijk op tijd terug zaterdag om olympische mountainbikerace te volgen.
Maarja, is nu ook geen ramp als ik het mis
Op zondag doet Edith dan het omgekeerde in Houffa voor mij. Maar zal wel met Camelback aan de start komen aangezien ik maar één drinkbus kan meehebben omwille van fullyvering. Misschien aan laatste bevoorrading of iets ervoor zal ik extra drinken nodig hebben, of afhankelijk van het weer.
We logeren op camping le viaduc...hopelijk op tijd terug zaterdag om olympische mountainbikerace te volgen.
9 uur, en hier zenden ze het uit :)aj kwak wrote: enige idee welk uur(belgische tijd) en ze het live uitzenden ergens?
http://blog.brigandsbikers.com/wp-conte ... _groot.jpg
Op één hd zullen ze het wel uitzetten denk ik