1ste Vlaamse Ardennen Herder Marathon - 24/5/08 - Maarkedal
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- the sentinel
- Mountainbiker
Post by the sentinel »
Ik zal er niet bij zijn... te veel voorbereiding voor de communie van zondag... pfff spijtig wel
- Herder Frederik
- Mountainbiker
Post by Herder Frederik »
De parkings zijn op 500 a 1000 meter voor de start. Extra vroeg komen gaat niet helpen, want ge kunt toch niet op het voetbalplein staan.aaron wrote:Graag had ik geweten of er nogal wat parking voorzien
is voor de auto's want ik denk dat dat daar een drukte zal
zijn. Ik zou anders wat vroeger komen om mijn auto
niet te ver te moeten plaatsen.
Grappig om te lezen wel: 125 km biken is geen probleem, maar het eindje van de auto naar de start moet zo kort mogelijk zijn.
Enfin, ik begrijp het wel zene, ik ben zjuust dezelfde.
@Signer: de splitsing 85 - 103 zit tussen de 1e en de 2e bevoorrading, redelijk vroeg dus.
- Mister T.
- Mountainbiker
@de Herders: praktisch vraagske (belangrijk voor Mister T.): euh... is der koffie voor de mannen die langs de inschrijving zullen passeren rond 07u15 (caffeïne
)
Verder zijn de KMI voorspellingen veelbelovend
droog weer
'k Kijk er al naar uit. Ook al om de Herders te ontmoeten waarmee hier op dit forum zoveel nuttig info en Cannondalefoto's
worden uitgewisseld! 'k Zal proberen rond 7u10-15 aan de inschrijvingstafel te staan, zodat ik om 07u30 stipt kan starten aan de 125. Niet dat ik den eersten wil zijn, zeker niet, maar ik schat dan zo rond 15u terug in Maarkedal te staan voor de tweede marathon... de aprèsmarathon 
Tot zaterdag en succes met de voorbereidingen!
Verder zijn de KMI voorspellingen veelbelovend
'k Kijk er al naar uit. Ook al om de Herders te ontmoeten waarmee hier op dit forum zoveel nuttig info en Cannondalefoto's
Tot zaterdag en succes met de voorbereidingen!
- El Perro Diablo
- Mountainbiker