03/02/08 Westerlo

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Locked
ikkel
Mountainbiker

Re: Foto's

Post by ikkel »

Sterckx wrote:Iemand een idee waar de foto's staan??

Verder aan de organisatie: =D> =D> =D>
op http://www.fonsmtb.be/
Biker Zjé
Mountainbiker

Post by Biker Zjé »

Met enkele duizenden deelnemers heb je bikers die dit een supertocht vonden, een leuke tocht of een tocht met teveel mud.
Persoonlijk vond ik het eerste deel tot de bevoorrading bij momenten er een beetje “over”.
Ik wil de bikers die ik met kettingbreuk langs de kant zag staan geen eten geven.
Met de huidige natte winter is een alternatief vinden natuurlijk moeilijk alhoewel na de eerste break bewezen werd dat het ook anders kon.
De slotconclusie was dus wel : toppie ! =D>

Mijn verslagje staat hier
Ti AliVe
Mountainbiker

Post by Ti AliVe »

Mooie TT,goede afpijling en dito bevoorrading.Tip zorg dat de laasten op de tweede bevoorrading toch nog wat koude drank en een knabbeltje hebben.Desnoods van de eerste stop tijdig laten overkomen.Den Tongerlo was den weer een zalige afsluiter in de vrije natuur.Tot 2009.
MTBikey
Mountainbiker

Post by MTBikey »

Hoewel we 'maar' de 25 km hebben gereden (met de bedenking dat we volgend jaar willen terugkomen om de 48 te doen!), hebben we toch een heel mooie tocht gekregen. Zoals gezegd was er wat vanalles (plat en bergskes, modder en zand, nat en droog, en dan nog bevroren stukken waar je moest opletten om geen schuiver te maken!)
Een mooie bevoorrading, vriendelijke mensen, alles goed aangeduid, (alleen de zoektocht naar de damesdouches deed me, tot plezier van enkele mannen, blijkbaar twee keer een verkeerde deur nemen, maar ik ben uiteindelijk toch ter bestemming geraakt!)
Al bij al een hele mooie tocht! Wij komen terug!
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

laagvlieger op mijnen teller staan er 58 km.
Bumba
Mountainbiker

Post by Bumba »

Knappe tocht met een knappe organisatie. De enkele strookjes modder zoals vermeld op het forum waren toch talrijker dan gedacht , ma ja, tis winter zeker.
48km met 255 hoogtemeterkes
sTTevie
Mountainbiker

Post by sTTevie »

de 59km ( op mijne teller :-D ) gedaan & 't was dik in orde =D>

alleen dat de Aquarius op was toen wij 'r aankwamen vonden wij (& nog wel wat deelnemers) wel minder

nog één opmerking ... mss interessant om tussen de 25km & de 48km nog 'n afstand in te lassen à la 35km ...
Kin-G
Mountainbiker

Post by Kin-G »

spooky wrote:Dat weten we, maar om naar de leukste plekjes te gaan in de streek moeten we een parcours maken van minimaal 45 km. Nu hebben we er nog een paar extra leuke dingen bij gedaan en komen we op 48.
Een super leuk parcours van 40km kunnen we niet maken hier. Dan mis je echt teveel leuke stukjes!
Moest ge alles lezen dan zou ge dit ook gevonden hebben

:roll:
sTTevie
Mountainbiker

Post by sTTevie »

Kin-G wrote:
spooky wrote:Dat weten we, maar om naar de leukste plekjes te gaan in de streek moeten we een parcours maken van minimaal 45 km. Nu hebben we er nog een paar extra leuke dingen bij gedaan en komen we op 48.
Een super leuk parcours van 40km kunnen we niet maken hier. Dan mis je echt teveel leuke stukjes!
Moest ge alles lezen dan zou ge dit ook gevonden hebben

sorry hé ... dat ik niet alles lees

Madeiros
Mountainbiker

Post by Madeiros »

Wij hebben de 60 gedaan en de toer op zich viel best mee,het was met momenten zware corvee in de bagger,alleen spijtig dat er enkel nog sinaasappels te vinden waren bij de bevoorradingen.
De douches waren ook ondermaats,een éénmansdouche met ijskoud water en de andere douches in de stal waren ook gene vette naar 't schijnt.
De aangekondigde bewaakte fietsstalling was ook een maat voor niets,veel te klein en de "bewakers" stonden daar maar wat te lammeren en iedereen kon er gewoon binnen en buiten wandelen dus als dat en de douches nog verbeteren kunnen we spreken van een geslaagde tocht.
Locked