Sven Nys en de Olympische spelen

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

Das om alle misverstanden te vermijden hé :wink:
Want zijn vrouwtje is ook eens gespot in een boekske met een mtb aan haar hand :-D
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

ja dan weet je nooit ;)
xkwizit
Mountainbiker

Post by xkwizit »

isabelle mag van mij ook meedoen aan de olympische spelen hoor :lol:
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

xkwizit wrote:isabelle mag van mij ook meedoen aan de olympische spelen hoor :lol:
In de beachvolley :drunk: ?
xkwizit
Mountainbiker

Post by xkwizit »

hmmm beachvolley.. :P
marzokki NQH
Mountainbiker

Post by marzokki NQH »

update: Nys stopt niet volledig met mountainbike
http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuws.n ... 070628_nys
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

is 'oud' nieuws.
bij zijn bedenkingen ivm de OS, zei hij al dat hij wel mtb blijft doen, alleen al omdat hij er veel mee wint voor het veldrijden (langer en vaker maximaal in het rood oa) en zijn technisch vernuft kan hij zo konstant 'trainen', wat op de weg niet kan.
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

marzokki NQH wrote:update: Nys stopt niet volledig met mountainbike
http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuws.n ... 070628_nys
Nys: "Ik rijd het BK en WK mountainbike"
do 28/06/07 - Sven Nys heeft beslist om niet te mountainbiken op de Olympische Spelen, maar dat betekent niet dat hij die discipline helemaal vergeet. Nys gaat nog meestrijden op het BK en zelfs het WK. "Ik doe niet mee om kilometers te malen", zegt de Rabobank-renner.
"Het is niet omdat ik niet naar Peking ga, dat ik mijn mountainbikefiets nu op stal laat. In juli rijd ik Malmédy (WB) en het BK. Ook het WK in september rijd ik", zei Nys aan cyclo-cross.info.
(Belga)
Dat WK vindt plaats in Fort William, in Schotland. "Het warme weer hoef ik niet te vrezen. Mijn vochtprobleem zal me in Groot-Brittannië niet al te veel parten spelen", voegt Nys eraan toe.

Sven Nys (foto) rijdt zondag ook het BK. "En ik doe niet mee om zowat een paar kilometers te malen. Ik ga naar Ronse om mee te koersen." Nys is in vorm, hij won woensdag zelfs in Oetingen (1.2).

"De lastigheidsgraad van het BK schrikt me zeker niet af. De afstand daarentegen kan wel een probleem vormen."

"Het BK is één dag. Veel kilometers bijtrainen weegt niet op tegen een ereplaats", vertelt Nys. In 2006 pakte Nys de zilveren medaille op het BK.
Nys: "Ik rust wel eind juli"
Het cross-seizoen begint in september, moet Nys dan niet wat rusten? "Jawel. Na het BK mountainbike, eind juli. Dan ga ik het anderhalve week rustig aan doen. Maar veel afbouwen doe ik niet."

-----------------------

1. KAN ER MIJ IEMAND VERTELLEN WAAR ZONDAG HET BK MTB IN RONSE PLAATSVIND ?
2. WIE GAAT ER ALLEMAAL NAAR DE WERELDBEKER MTB IN MALMEDY KIJKEN VOLGENDE WEEK ?
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

Toen ik het las kon het persoonlijk ook even niet volgen.

Op cyclocross.info stond het interview met duidelijk subtitels en ook dat Malmedy benelux-cup is, op sporza hebben ze alles gewoon aan elkaar geplakt en het wat belangrijker gemaakt :roll:
cyclon
Mountainbiker

Post by cyclon »

http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuws.n ... ainte-Anne

in dit artikel schreven ze eerder dat absalon in 2007 al een wb manche in ... Fort William gewonnen had, na twee keer een email gezonden te hebben, hebben ze het aangepast

ik zond eerder al een email ivm met hun wb kalender, in plaats van St-Félicien in Canada stond er de voormalige wb manche in de V.S. die in 2007 niet doorgaat

tijdens een recent interview met paulissen had de sporza journalist het toch nog over die Amerikaanse manche...

hun berichtgeving over mtbike is beneden alle peil, mss moet hen daar eens op gewezen worden vanwege mountainbike.be
Post Reply