Xescobiker wrote:bert bibber wrote:Heb je nys constant zien omkijken.alexi wrote:Hopelijk bekijkt mr.Nys eens op zijn gemak het ganse WK terug op zijne TV.Dan kan hij zien hoe bij elke demarage van boom hij netjes bleef zitten terwijl als hij ging de eerste die op z'n wiel sprong mr.Boom was.
Op wk's heeft hij gewoon geen kl**ten aan zijn lijf.
Dit valt wel een beetje te hard op !!
Dit heb ik ook horen vliegen Boom moest winnen van Rabobank !!
hebt ge da gehoord van degene die zei dat er met nieuwjaar ne grote crosser naar rabobank kwam.
Wie wordt WK Veldrijden in Treviso?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- bert bibber
- Mountainbiker
Post by bert bibber »
of weg gaan ???Xescobiker wrote:
hebt ge da gehoord van degene die zei dat er met nieuwjaar ne grote crosser naar rabobank kwam.
Dit gaat niet van dag op dag ik was mischien een beetje te snel.
Maar je zal het wel zien is het nu niet dan mischien volgend jaar.
Last edited by bert bibber on Wed 30 Jan 2008 08:55, edited 1 time in total.
-
snellebeentjes
- Mountainbiker
Post by snellebeentjes »
Volgens mij zitten de 2 grootste crossers al bij Rabo.... tzal moeilijk worden om qua aankoop die 2 te overtreffen 
-
snellebeentjes
- Mountainbiker
Post by snellebeentjes »
waarom nie? 
Ik niet dat Sven naar een bestaand ander team zal trekken! Ik zie Sven enkel verhuizen als er een nieuw team gevormd wordt rond hem met nieuwe sponsers e.d.!
Ik niet dat Sven naar een bestaand ander team zal trekken! Ik zie Sven enkel verhuizen als er een nieuw team gevormd wordt rond hem met nieuwe sponsers e.d.!
Last edited by snellebeentjes on Tue 29 Jan 2008 17:15, edited 1 time in total.
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
daar wil ik ook eens een duidelijk antwoord opsnellebeentjes wrote:waarom nie?
- bert bibber
- Mountainbiker
Post by bert bibber »
Het was de bedoeling dat albert naar rabobank kwam met nieuwjaar.Xescobiker wrote:ze zijn bezig met een team te bouwen rond nys en albert.
Maar dit is niet gelukt. de gesprekken waren rond enkel een handtekening ontbrak
En nu met de Wereld kampioen lars boom in de ploeg zal er zeker geen plaats zijn voor albert.
Nys wil nog 3 jaar koersen en zoveel mogenlijk geld oprapen wat volledig zijn recht is natuurlijk iedereen zouw dat doen.
En als hij daarvoor weg moet gaan bij rabobank dan zal hij dat wel doen.
Maar naar een bestaand team waar al dik betaalde renners zitten dat zie ik niet gebeuren dus zal er waarschijnlijk wel ergens een nieuw team komen.
Dit word door managers wel uitgespeeld tegen elkaar drijgen met weggaan om uw prijs te verhogen dus dit is wel een gevaarlijk spelletje.
Waarom is van klaas weggegaan bij fidea enkel voor geld je moet daar niets meer achter zoeken.
Last edited by bert bibber on Wed 30 Jan 2008 10:16, edited 1 time in total.
idd, nys (én wellens ook ) had van Sunweb ook al een bod gekregen, waar hij veel meer zou kunnen verdienen dan bij Rabo, maar heeft dit geweigerd, omdat hij eerst wil zien wat de andere mogelijkheden zijn, nu gaat er ook een manager onderhandelen over z'n voorwaarden ipv hij zelf zoals de vorige keren, om er zo toch meer uit te halen.
- bert bibber
- Mountainbiker
Post by bert bibber »
Nys is verschoten van wat hij kost verdienen bij sunweb en daarom wil hij nu proberen het uiterste uit de kan te halen bij rabobank.Maar of dat gaat pakken is een andere vraag. Ze hebben lars boom nog Die zal nu ook ongetwijfeld op tafel kloppen voor meer geld.Swannie wrote:idd, nys (én wellens ook ) had van Sunweb ook al een bod gekregen, waar hij veel meer zou kunnen verdienen dan bij Rabo, maar heeft dit geweigerd, omdat hij eerst wil zien wat de andere mogelijkheden zijn, nu gaat er ook een manager onderhandelen over z'n voorwaarden ipv hij zelf zoals de vorige keren, om er zo toch meer uit te halen.
waar gaat dit eindigen ????