25-11-2007 Sint-Baafs-Vijve

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
flip de flipper
Mountainbiker

Sint-Baafs-Vijve

Post by flip de flipper »

na zo'n schitterende rit, =D> =D> =D> .Werken volgende week :bounce: , [-X prbleem.Ben voldaan, super :wink:
tot volgend jaar :lol:
flipper
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Na een extra rustdag gisteren alle "poer" :P voor vandaag overgehouden en ik moet zeggen : het ging vrij goed. :-D Gisterenavond in laatste instantie nog nieuwe banden gelegd en die voor mijn doen hard geblazen.Het voordeel was dat ik op de weg niet voelde dat ik reed,off-road liep het iets moeilijker maar door mijn nieuwe banden nergens schuivers gemaakt en al bij al goed kunnen doorrijden.Na een kilometerke of 7 stond ik op ontploffen, :oops: bijgevolg toen het iets kalmer aan toe ging jasje uitgedaan en dan een tandje bijgestoken om terug warm te krijgen.Toe ik op temperatuur was zorgde de fast weer voor de nodige afkoeling.Even dacht hij dat een dynamietkroket kon vliegen en bijgevolg over de kop. #-o #-o
Gelukkig allemaal minder erg dan het eruit zag.(Enkel geplooid voorwiel)De cowboy,die mee ten val kwam, kwam er met de schrik vanaf.Even verder terug in gang getrokken door een fantastisch decor.Net voor het privébos stond Filiberke controle te doen op zwartrijders. :evil: Wij dachten die te omzeilen :wink: :wink: maar hij deed prompt de poort toe. #-o Uiteindelijk mochten we door rijden want hij had ons groen bandje toch opgemerkt. :lol: :lol: In het bos was het genieten van begin tot einde.Ik zou zo 50 km kunnen rijden in zo'n decor,nu was het beperkt tot 8 km aan 1 stuk. =D> =D> Vervolgens even bijtanken aan de controle en weer kon ik de beentjes niet stilhouden.Traxer en Grote Plateau konnen volgen en we konden Nokere aanvatten.Het was duidelijk dat dit de favoriete speeltuin 8) was van Grote Plateau want gaandeweg liep hij meter voor meter weg.Traxer reed voor zilver tot een lekke band plots roet in zijn eten gooide. :-? Uiteindelijk nog goed doorgereden naar het einde,waar Slijkcrosserke nog even zijn neus aan mijn venster stak maar krampen dwongen hem toch om het iets kalmer aan te doen.Ik heb mij in ieder geval were ferm gejeund met de forumtrein tijdens de rit.Daarna nog met een hele meute wat vocht en wat warme honden verteerd. :drunk: :drunk:

Bij deze nogmaals een dikke proficiat en duizendmaal dank =D> =D> =D> voor de leuke bike-dag.Er was heel veel werk in deze tt gestoken en deze tt vind ik persoonlijk ook een echte hoogvlieger.Alleen maar lof wat mij betreft. =D> =D> =D>

Ik verlang nu al were naar volgend jaar. :bounce: :bounce:
°_Joke_°
Mountainbiker

Post by °_Joke_° »

Ja amai, dat was een hele mooie rit maar wel lastig.
Nuja, we hebben daar deugd van é :lol:
DeeJee
Mountainbiker

Post by DeeJee »

Dit was voor mij toch niet te doen, zulle.
Het trok meer op een ploeterboel voor de zwijnen.
Had gekozen voor de 50km en ben uit frustatie den 30km gaan volgen.
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Aan Levensgenieter, Toerist en C°, proficiat met jundere organisatie. =D> =D> =D>

'k heb mij wreed geamuseerd, samen met Kleine Plateau en Furious, kom dat tegen den boemeltrein die den TGV voorbijsteekt, ongezien :bounce: :bounce: :lol: :lol:

'k Vond het toch redelijk lastig, de beentjes deden op 't laatst echt wel pijn.

Daarna ook nog een natje en een heten hond en naar huis.

Voilà se, 't was weer een mooi bikeweekend =D> =D> , tot de volgende....
kampfschwein
Mountainbiker

Post by kampfschwein »

Gisteren ook naar de cyclocross geweest in Koksijde en kmoet zeggen, zo rap ga ik nooit kunnen rijden.

Vandaag ook naar Senteboas geweest rond 10u30 (eerst het vrouwtje afgezet aan de fitness) Het eerste deel heb ik veel alleen gereden, blijkbaar kozen er niet veel meer voor de 30 km op dat moment.

Mijn idee: een prachtig tochtje, veel road en verassende stukjes off road. Veel modder verzameld op mijn fiets. Vooral dat privé stukje na de zwartrijderscontrole de max, na de bevoorrading zoals gewoonlijk het efkes moeilijk gehad, het was alsof ik met een platte band reed. Gelukkig ben ik van pech bespaard gebleven (zelfs met mijn simpel Decathlon fietske dat hier eigenlijk niet voor is gemaakt)

Dit is alweer een toertocht waarvan ik weet dat ik hem volgend jaar opnieuw doe! Maar tzal dan met mijn nieuwe stumpjumper zijn.

Allé, weer een werkweek en uitkijken naar de volgende TT.
Treksken
Mountainbiker

Post by Treksken »

Deze morgen vertrokken om volgens het forum een van de mooiste tochten te gaan rijden,vol lof aan de grote toer begonnen en dat er modder ging zijn wist ik al vooraf maar om nu kort samen te vatten ik vond de toer goed maar niks speciaal :-? Ook ik heb geen 2 bevooraadingen gezien en geen red bull door het keelgat gegoten aangeboden door babe s :evil: Aan wie dit de MAX vindt zou ik zeggen doe eens de verplaatsing naar Regio VL Brabant,Langdorp of Tervuren ENZ... Das andere KAK ze [-o< [-o<
kampfschwein
Mountainbiker

Post by kampfschwein »

Voor al die mannen die klagen van de modder, dit is mountainbike hé mannen, anders moet ge maar koersen :-D

Dr was inderdaad veel modder, maar tegen de weergoden hebben we jammergenoeg geen verhaal.

Ze hebben ons vandaag wel gespaard want het was prachtig weer.
Treksken
Mountainbiker

Post by Treksken »

Inderdaad geluk dat er modder was!! Dat maakte de tocht toch nog iets technisch :-D
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Treksken wrote: Aan wie dit de MAX vindt zou ik zeggen doe eens de verplaatsing naar Regio VL Brabant,Langdorp of Tervuren ENZ... Das andere KAK ze [-o< [-o<
Streken kunt ge onmogelijk met elkaar vergelijken. West-Vlaanderen is Vlaams Brabant niet, Noord-Frankrijk is de Vlaamse Ardennen niet, ... Ik zak elk jaar eens af naar Wolfsdonk en het parcours is in die streek inderdaad van topklasse, maar wij wonen in West-Vlaanderen en dan is Sint-Baafs-Vijve (met passage door Oost-Vlaanderen) TOP-klasse!!!
Post Reply