vulkan eiffel marathon 2004

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

Allez, ik ben ook ingeschreven.

Kent er iemand een zekere Geert Van Impe, ook deelnemer aan de Vulkan en woont in Haaltert ?
fieldbiker
Mountainbiker

Post by fieldbiker »

Allè, ik ben ook ingeschreven voor de marathon. En nu maar hopen dat het weer droog blijft.

Btw, als je je inschrijft via hun website moet je een bevestigingsmail krijgen (met je login code en passwoord). Heb tot op heden nog altijd niets via email ontvangen. Duurde dit ook zo lang bij jullie ?

Fieldbiker
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

fieldbiker wrote:Allè, ik ben ook ingeschreven voor de marathon. En nu maar hopen dat het weer droog blijft.

Btw, als je je inschrijft via hun website moet je een bevestigingsmail krijgen (met je login code en passwoord). Heb tot op heden nog altijd niets via email ontvangen. Duurde dit ook zo lang bij jullie ?

Fieldbiker
Die ontvang je pas als ze uw betaling hebben ontvangen. (Dacht ik)
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

Gf biker wrote:
fieldbiker wrote:Allè, ik ben ook ingeschreven voor de marathon. En nu maar hopen dat het weer droog blijft.

Fieldbiker
Die ontvang je pas als ze uw betaling hebben ontvangen. (Dacht ik)

Klopt, heb ook diene mail pas gekregen na betaling, bij mij nu een aantal weken geleden. Heb wel men startbewijs nog niet ontvangen. #-o
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Start bewijs heb ik ook nog niet ontvangen en was bij de eerste om in te schrijven, ook mijne maat diene start bij de elite's met nr 1 heeft nog niks ontvangen. Ik verwacht deze ook pas begin september.
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

Ik heb ook wat problemen gehad met inschrijven en heb dan een mailtje gestuurd naar een Nederlander die betrokken is bij de organisatie. Hij heeft helder uitgelegd hoe het in mekaar zit :

Je moet na inschrijving een maitlje terugkrijgen met daarin een weblink die je moet aanklikken. Dat is absoluut noodzakelijk want anders is je inschrijving niet correct verlopen. Als je die mail niet gehad hebt, moet je je opnieuw inschrijven.
... bla bla bla ...

Betalen moet je wel zsm na inschrijving doen omdat anders je account vervalt.

zsm = binnen de 10 dagen.

Maw : als je geen mailtje ontvangt met een weblink, ben je niet geregistreerd. Het aanklikken van de weblink bevestigt dat je akkoord bent met de voorwaarden en geeft je tevens concrete info over het totaal bedrag en een samenvatting van hoe je dit kan betalen.

Wil je het zeker weten of je inschrijving gelukt is : geef je paswoord en login en je krijgt meteen de status van je account
http://www.vulkanbike.de/mainframe.asp?lang=nl&e1=34

Bij mij staat er het volgende :

Status van de aanmelding: alleen geregistreerd

(Wijzigingen van je gegevens is bij de status "`Aangemeld`" niet meer mogelijk)

Parcours: Marathon

Startnummer: Nog geen startnummer uitgegeven

Nog te betalen bedrag: 38,70 EUR

Geld ontvangen: Nee

Mijn betaling is gisteren (woensdag) gebeurd - tegen begin volgende week verwacht ik dat ze geregistreerd is
en dat er staat "Geld ontvangen : Ja.
Qube
Mountainbiker

Post by Qube »

SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

brrrr, ik heb daar ooit ook in gezeten.k'moet er nie aan denken :-?
phille
Mountainbiker

Post by phille »

overnachten in die sporthal is dat af te raden voor gevoelige slapers ? Ik slaap overal (wherever I lay my head) maar er zijn er andere waarmee ik oprij die wat gevoeliger zijn voor nachtelijke piesacties en prrrrt geluiden ;-)
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

Ik ga met een tent, plaats voor 4 man. Kent er iemand daar een camping, of mag je naast de start gaan staan (zoiets gelijk in La Reid)?
Moesten er uit de regio Antwerpen (Kontich) zijn die meewillen.
Laat maar iets weten.

Willy
Post Reply