wie rijd er moto?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

@ boeny, zit gij ook op het supermotardforum, ken die sm precies van ergens.
Boeny
Mountainbiker

Post by Boeny »

mtb arno wrote:@ boeny, zit gij ook op het supermotardforum, ken die sm precies van ergens.
Yup yup, gij ook al?
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

ja , vroeger was ik daar af en toe wel is actief.
laatste tijd niet meer zoveel. mijn sm staat trouwens te koop :(
(ktm 520 exc)
ben veel te veel bezig met biken (vooral het downhillen pakt wat tijd en money) momenteel en heb nog 5 moto's staan en ben wat aan het uitverkopen.

wel knappe moto die ge hebt =P~
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

voila fotoken van de moto die ik gekocht heb ( would be SM :wink: )

Image
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

heb mijn oranje apelsien fun machien, hier net verkocht, toch nog mijn sm wielsetje overgehouden :P
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

wat? al weg?
Mountain-Newbie
Mountainbiker

Post by Mountain-Newbie »

Veel motards hier blijkbaar ....

Mijn historie

* Thundercat YZF600
* R6 2003
* R6 2004
* SV 1000 S
* R1 2003

Heb op heel die periode zo'n 90.000 km gereden, maar op straat is idd veel te gevaarlijk :wink:
Wat rond gescheurd op de gekende circuits net over de grens in FR, maar ook daar komen meer en meer zotten zich uitleven #-o

En ook op circuit kunt ge dus goe vallen .... :drunk: Vraag dat maar eens aan den R1 ...

In het begin was er een discussie omtrent de ideale opstapper, wel ... Ik zou dus ook zeggen een naked 600. Ik ken een paar mensen die powerslides doen met hun Gixxer 1000 en zelfs zij halen niet het onderste van de power uit hun motor. Iemand die er in slaagt om dit uit zijn R6 of andere racer op straat te halen is KOMPLEET GESCHIFT.

Bovendien mag je nog zo goed kunnen rijden met een R1, Blade of whatever, maar op smalle baantjes met korte bochten, wordt ge zo ingeblikt door een SM, naked 600 en zelfs nen RS250. Bijvoorbeeld het circuit van Croix in FR. Heb daar met een friend op een TRX800 heel wat dikke Blades en andere mooie bolides naar huis gereden, want dit circuit heeft heel weinig lange rechte stukken en die PK-brakers gewoon teveel vermogen om daar confi rond te bollen. Met minder vermogen kunt ge zowieso rapper op de gas en als het dan nog nen twin is [-o<

Tot slot : het manneke dat er op zit is niet alles, maar de verleiding is nog veel groter op een 1000, want die pakt direct op. Vlotjes doortrekken bij oprit autostrade is net geen 200 in derde :drunk: Gas geven is makkelijk, maar remmen is dan weer iets anders .... De remafstand met een motor is ongeveer 1.5x langer als van een auto tegen dezelfde snelheid. Dat wordt helaas nogal eens dikwijls vergeten
attitude-mantra
Mountainbiker

Post by attitude-mantra »

Mijn motorgeschiedenis gaat terug tot '94

Ben begonnen met een nieuwe Duc 750 SuperSport. Hiermee 1,5 jaar rondgereden en daarna ingeruild voor m'n dreambike, een 888 SP5 uit '93.

Voorzien van het nodige extra, 926 Corsa fabrieksblok en diverse carbon en titanium onderdelen/ accessoires.

Eens een Duc altijd een Duc
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Ik ben van een 748 op een Rocky Mountain overgestapt........
sTTevie
Mountainbiker

Post by sTTevie »

altijd Kawasaki gereden ...

'97 ZXR-400
'99 ZX-7R
'05 ZX-6R

altijd goed uitgeleefd, eerst Ardennen leren kennen, later de Eifel ... & voor de 'kenners' vaak op "de Ford" gezeten .... zogenaamde asocialiteit hoog in 't vaandel gedragen :lol:

maar sinds 'n paar jaar meer & meer aan 't (koers)fietsen & nu sinds 'n klein jaartje ook 't mountainbiken ... & moet bekennen ... echt kicken 8)

met als resultaat ... moto's gaan de deur uit ...
Post Reply