Aalsterse bikers, verenigt U !!!

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

roveny wrote:
@ Jerommeken, ik ben nogal verwonderd mbt die link 'Verenigen de Aalsterse bikers zich ? Read all about it'
- aangename verrassing moet ik zeggen - deze topic trekt aandacht ? ...

Niet iedereen uit de streek van Aalst kent en volgt deze topic - als ik reageer op een andere topic staat dat onderschrift er altijd bij en is er veel kans dat nog geïnteresseerden 'van ons kanten' op de link klikken en begint te volgen.

Stel voor dat iedereen dit in zijn onderschrift zet, op die manier maken we wat extra reklame.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

jerommeken wrote:
roveny wrote:
@ Jerommeken, ik ben nogal verwonderd mbt die link 'Verenigen de Aalsterse bikers zich ? Read all about it'
- aangename verrassing moet ik zeggen - deze topic trekt aandacht ? ...

Niet iedereen uit de streek van Aalst kent en volgt deze topic - als ik reageer op een andere topic staat dat onderschrift er altijd bij en is er veel kans dat nog geïnteresseerden 'van ons kanten' op de link klikken en begint te volgen.

Stel voor dat iedereen dit in zijn onderschrift zet, op die manier maken we wat extra reklame.
awel ik ga daar ook es werk van maken

Gizmo 8)
Stef PDS
Mountainbiker

Post by Stef PDS »

Yo Oilsjteneirs,

ik ben ook van Oilsjt maar ik denk niet direct om me in een mtb-ploeg te nestelen. Het is eigenlijk nog maar mijn eerste jaar dat ik meerijd met de mannen van het PDS bike team en ik ben nog volop in de leerfase. Vorig weekend nog meegereden in Merchtem. In totaal 76km maar ik was blij dat ik thuis was, na 15 km huiswaarts met de wind op kop.

Bovendien maak ik al deel uit van een carnavalvereniging (hoe kan het ook anders) en van een quizploeg. Elke donderdag gaan spinnen in de schreef en met het werk nog af en toe eens voetballen en volleyballen, ik verveel me dus niet echt. En ge moet af en toe toch ook eens uw vriendin bezoeken, niwaar?

In elk geval wel een goed initiatief. Veel succes gewenst! En ge weet maar nooit ...
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

[quote="roveny"]Enkele opmerkingen;

@ Streets, die training in de Nijdrop, dat is een goed idee - als we ons haasten kunnen we in de Nijdrop nog terecht vooraleer ze het afbreken ...
Da afbreken gan nog wel wa maanden duren, dus het kan nog voor die initiatie, of in terlinden in Aalst da kan ook, In de nijdrop zijn voor het oegenblik een aantal amatuer bikers en misschien kunnen we die zo over de schreef trekken om te gaan biken??
Thys
Mountainbiker

Post by Thys »

Awel k peis da ik ook eens ga komen luisteren.
Ik heb nu wel niet de drang om in een club te komen maar heb er ook niks op tegen.
Soms rijd ik al eens een TTke alleen en t'is natuurlijk altijd plezanter ik groep.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

niemand akkoord met VBA ??? ==>> Verenigde Bikers uit Aalst

just a idea guys.

Gizmo 8)
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

VBA klinkt niet slecht maar 't is wel nogal serieus hé. Misschien iets dat verwijst naar het cultureel erfgoed van Aalst : bijvoorbeeld de Zwette Maannen.

Alleszins, nen naam, een club, een rood, roos, geel of blauw lintje is niet zo belangrijk.
Het komt het er vooral op aan wat meer bikers van de streek te leren kennen zodat we een klapke kunnen doen op een TT als we mekaar tegenkomen. Of dat we samen naar ne marathon in Dardennen of Dosjland kunnen trekken. Of eventueel een rit uitstippelen waarin alle technische en/of onbekende en toch schone baantjes van ons streek eens aan mekaar geknoopt worden.
Of samen gaan trainen ...

Miijn gedacht : als we voldoende gemeenschappelijke interesses hebben komt daar automatisch ne structuur uit voort.
nothing 's impossible
Mountainbiker

Post by nothing 's impossible »

Ik heb de indruk dat er al 2 strekkingen aan het ontstaan zijn:

De mensen uit de direkte omgeving of Aalst zelf, die hun clubje al vorm aan het geven zijn en de mensen die elders hun roots hebben maar die wel wat zien in verdere samenwerking.

Ik zou zeggen, we zien wel de 18' :wink:
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

nothing 's impossible wrote:Ik heb de indruk dat er al 2 strekkingen aan het ontstaan zijn:

De mensen uit de direkte omgeving of Aalst zelf, die hun clubje al vorm aan het geven zijn en de mensen die elders hun roots hebben maar die wel wat zien in verdere samenwerking.

yep das juist
maar ge weet maar nooit hee
2 stromen komen ooit ook wel eens bij elkaar

Streets
fieldbiker
Mountainbiker

Post by fieldbiker »

nothing 's impossible wrote:Ik heb de indruk dat er al 2 strekkingen aan het ontstaan zijn:

Mannen, er is nog niets vorm gegeven op dit moment, noch in een clubverband, noch in een of ander - vrij - samenwerkingsverband. Er zijn blijkbaar al een aantal ideëen van enthoesiastelingen, maar nog niets concreets. Laat ons wachten met conclusies, tot na de eerste vergadering(en).

De tafels zijn gereserveerd in de Schreef op vrijdagavond 18 november 20h30.

Adres : Sportcentrum De Schreef
Sint-Jozefstraat 20
9300 Aalst
Tel 053/774 969
(Vlak achter 't Klein College - zijstraat van de Vrijheidsstraat).

Tot dan,

Fieldbiker
Post Reply