Beroep
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- S-WORKS BIKER
- Mountainbiker
Wat doe je dan als job? Had je die job al voor dat je naar de VS ging? Al lang daar?Antonio's pizza wrote:Inderdaad. Tenzij misschien als global warming zorgt voor een stijging van de gemiddelde temperatuur in belgie met 10 graden, de neerslag met de helft vermindert, de belastingen met de helft verminderen en plots bergen uit de grond komen (met MTB trails natuurlijk).Brunox wrote:Voorgoed verhuisd dan ???Antonio's pizza wrote:Ik ben niet tijdelijk en betaal dan ook helemaal niets aan vadertje staat (geen belastingen, geen sociale zekerheid). Enkel aan Uncle Sam.
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Zal wel ff slikken geweest zijn voor u. Geluk dat ze maar lichtgewond zijn. Die Afghaanse militair is wel dood...voor hetzelfde geld. Hopelijk komen onze Belgen niet in dezelfde situatie terecht als onze Noorderburen. Die hebben dagelijks serieuzen ambras ginder...
En iedere missie houdt risico's in he.
Daarvoor moet je toch wel gek zijn om u zelf op te blazen hoor?! Waarschijnlijk gek van die maagden die ze die mannen beloven als ze het doen...
Daarvoor moet je toch wel gek zijn om u zelf op te blazen hoor?! Waarschijnlijk gek van die maagden die ze die mannen beloven als ze het doen...
Het is idd. goed dat de Belgen slechts lichtgewond zijn. Dat iedere missie risico's inhoudt daar ben ik me van bewust, maar hoeveel keer men wel niet hoort dat de Belgen daar een luxeleventje hebben en niet echt in de gevaarlijke zones zitten...stevenvde wrote:Zal wel ff slikken geweest zijn voor u. Geluk dat ze maar lichtgewond zijn.
Zelf heb ik ook vele uren op die plaats gestaan en die dode Afghaanse militair stond niet zover van de Belgen af.