houffalize 2007
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Mystix
- Mountainbiker
- Location: Granville Fuse 2008 & Ridley Thunder... tailored - kader = orig.
Vooreerst wil ik toch graag zeggen dat het een superorganisatie was. OK, er zullen enkele mankementen geweest zijn (ik kan ze niet vertellen maar enkelen onder jullie wellicht wel) Laten we hopen dat we hier nog veel wereldbekers gaan te zien krijgen.
Mountainbike begint nu toch wel een sport te worden die toch gerust de nodige media-aandacht mag krijgen. Denk maar aan de VT4 fietshappening waar er zomaar eventjes massaal veel volk op afkwam hoofdzakelijk MTB.
Gisteren al identiek van hetzelfde en dan krijg je zo'n samenvatting van slechts 25 seconden te zien???
Een wedstrijd van Stvv - Standard krijg meer seconden en daar zit begot maar 8000 man in dat stadion? Maarja, ik snap de tv wel daarin. Die rechten kosten ook wel voldoende centen.
Hopelijk gaat VT4 zich hier op richten met de nodige reclameblokken voor en na zodat het financieel meevalt.
Ik snap er niks van. Triestige konijnen... kom eens uit uw hol.
Mountainbike begint nu toch wel een sport te worden die toch gerust de nodige media-aandacht mag krijgen. Denk maar aan de VT4 fietshappening waar er zomaar eventjes massaal veel volk op afkwam hoofdzakelijk MTB.
Gisteren al identiek van hetzelfde en dan krijg je zo'n samenvatting van slechts 25 seconden te zien???
Een wedstrijd van Stvv - Standard krijg meer seconden en daar zit begot maar 8000 man in dat stadion? Maarja, ik snap de tv wel daarin. Die rechten kosten ook wel voldoende centen.
Hopelijk gaat VT4 zich hier op richten met de nodige reclameblokken voor en na zodat het financieel meevalt.
- LuckyIron
- Mountainbiker
voor mij hoeft het niet, laat alle media-aandacht maar weg! Nu krijg je een ontzettend mega super mtb-evenement in eigen land. Wie komt er kijken: mensen die ofwel zelf mountainbiken, ofwel iets van mountainbike kennen. Je betaalt amper 6€ voor een heel weekend! Je kan de renners aanraken, geen parkoers waar je achter hekken staat! Contact met de renners...prachtig allemaal.Mystix wrote:
In "the village" kan je dan rustig een babbeltje doen met jan en alleman.
houden zo, der moet van mij ni teveel media aandacht komen
- A d r i
- Mountainbiker
Schone foto's van de Roel zal je wel op zijn site vinden. Was tijdens de vrouwenrace Maarten Paulissen tegengekomen, die zal wel het nodige moois geschoten hebben.
http://www.mtbikers.net/ en
http://www.roelpaulissen.com/
kijk ook eens op www.canadiancyclist.com , daar staan meestal ook leuke foto's.
http://www.mtbikers.net/ en
http://www.roelpaulissen.com/
kijk ook eens op www.canadiancyclist.com , daar staan meestal ook leuke foto's.
Ivm de media-aandacht : bij een voetbalwedstrijd hebben ze enkele vaste camera's. bij een wielerwedstrijd een aantal moto-camera's. Maar een MTB-wedstrijd? Zie je al een cameraman achteraan op een dirtbike? Of ergens tussen de deelnemers? Kan gewoon niet. Eigenlijk kunnen ze dus niet meer dan een paar beelden tonen op bepaalde "veste" plaatsen en dus ook geen spannende-race real-time tonen. ik denk dat dit er wat mee te maken heeft.
Het was inderdaad een prachtig weekend - en naar mijn aanvoelen zelfs beter georganiseerd dan vorige editie (hulpverlening sneller etc). Leuk om een gans dorp exclusief in handen van biker-volk te zien! Zou moeten goed genoeg zijn om ook de komende edities binnen te halen!
Het was inderdaad een prachtig weekend - en naar mijn aanvoelen zelfs beter georganiseerd dan vorige editie (hulpverlening sneller etc). Leuk om een gans dorp exclusief in handen van biker-volk te zien! Zou moeten goed genoeg zijn om ook de komende edities binnen te halen!
Voila, dat vind ik er ook van. Het is nu al niet meer wat het geweest was... Wat moet dat geven als ze ook nog eens beginnen uitzenden gelijk bij de voetbalLuckyIron wrote:voor mij hoeft het niet, laat alle media-aandacht maar weg! Nu krijg je een ontzettend mega super mtb-evenement in eigen land. Wie komt er kijken: mensen die ofwel zelf mountainbiken, ofwel iets van mountainbike kennen. Je betaalt amper 6€ voor een heel weekend! Je kan de renners aanraken, geen parkoers waar je achter hekken staat! Contact met de renners...prachtig allemaal.Mystix wrote:
In "the village" kan je dan rustig een babbeltje doen met jan en alleman.
houden zo, der moet van mij ni teveel media aandacht komen
- 123 Bike Check
- Mountainbiker
Post by 123 Bike Check »
- bert bibber
- Mountainbiker
Post by bert bibber »
het was een prachtig weekend
Maar ik vindt dat er ook aandacht aan de jongeren besteed mag worden
wat na roel en filip ????
zoals bjorn brems en tim wijnants en kevin van hoovels ??? en vele andere jongeren die ik vergeet.
foto's komen er aan

bert
Maar ik vindt dat er ook aandacht aan de jongeren besteed mag worden
wat na roel en filip ????
zoals bjorn brems en tim wijnants en kevin van hoovels ??? en vele andere jongeren die ik vergeet.
foto's komen er aan
bert
Last edited by bert bibber on Mon 23 Apr 2007 15:37, edited 1 time in total.