Ik zal aan jullie denken als ik op de vlieger zit! Trek alleszins maar voldoende fotokes, dan kan ik alvast beginnen watertanden voor volgend jaar...
Greetz en tamusement!!
Malfieboy
Post by grote plateau »
Post by zwiebertje »
't is maar een woord:grote plateau wrote:Hallo mannen en vrouwen,
wat de snelheid betreft;deze zal heeeeeel laag liggen.Het wordt weer een ritje zoals in Bruyelle om te genieten en veel leutete maken;zowel voor-tijdens-als na de rit.
Wie niet weet wie we zijn:de meesten zullen een naamkaartje aanhebben en we zitten een beetje samen aan de inschrijving.Wees niet bang om u bekend te maken.Hoe meer zielen hoe..........P.S.We klappn vloamsch weije.![]()
@ TRAXER:misschien kunt ge de foto's van in bruyelle hier nog ne keer posten;kwestie van de twijfelaars te overtuigen van ons "BOEMELtreintje
Post by leffingenoartje »
We zullen dit idee maar beschouwen als een dwaling der grijze hersenmaterie zekerleffingenoartje wrote:Als we op het einde zijn van de single track kunnen we misschien rechtsomkeer maken en dan terug keren dan hebben we hem drie maal gedaan met al de gevolgen die ons te wachten staan![]()
Alleé tot zondag
Post by Herder Scubaluc »
Post by Herder Scubaluc »
Daarom schrijf ik ook overwegendlok 36000 wrote:scubaluc ik ben uuk nen Uust-Vloamink zulle, 'k zijn van Drongene van geborte