16/12/2006 Steenbakkers VTT MOEN

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
BEASTY
Mountainbiker

Post by BEASTY »

beginner wrote:Naar het schijnt is deze tocht echt een aanrader... Jammergenoeg kan ik er dit weekend nie bijzijn g*d :evil: Bestaat de mogelijkheid om hem erna nog op eigen initiatief te rijden of worden de pijltjes vlug weggenomen? Damn e, kwil echt wel keer in die streke gaan rijden. Iemand een bladje met het parkoers op :P
yep,

het is inschrijven tot 14 uur en om 14.15uur vertrekken we al voor de pijlkes weg te doen :wink:

nu ik heb wel een blaadje liggen met het parcour erop, maar weet niet of ik dat mag geven.
Ik zal dat ne keer vragen en als dat mag spreken we ne keer af in waregem en kan ik het je overhandigen :wink:

gr

THE BEAST
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

casper wrote:Het parcours ligt er voor het moment subliem bij, al zeg ik het zelf [-X
Morgen nog ne laatsten check-up, nog wa pijlkes hangen en bordekes slaan, wa snoeien links en rechts, en da komt allemaal in orde [-o< , regen of gene regen =P~
Ben benieuwd wie er op onze 2 technische klims ( max 10 à 15 % klim, single-track ) zijn voeteke nie aan de grond gaat zetten !!!!
:lol:
Ikke bij de eerste gisteren alleszins niet ...

Gisteren nog eens het grootste deel van de grote toer gereden, en het ziet er goed uit !! Moet Casper dus bijtreden, het parcours ligt er ondanks de regen heel goed bij !
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

dark dingo wrote:!!wie je daar kunt verwachten van steenbakkers actief op mtb.be:
casper
dark dingo 8)
corn massacre
moonrider
de piraat
jeffke
fredje kubiek
zanneis
pro-team
rhumboy
rock rider
the beast
kommil foo
En waar kunnen we jullie allemaal vinden??? :lol:

@blinky : ik denk dat je het op iemand anders hebt! In Hertsberge ben ik gestart rond 8.45u, denk ik toch...
Morgen zal ik ten laatste starten om 8.30u, wat dus echt wel vroeg is na vanavond mijn serieuze uitspattingen...
Dus maak je maar eens kenbaar he!
Tot dan!!

@Steenbakkers : veel succes!!!
kommil foo
Mountainbiker

Post by kommil foo »

katrien20 wrote:
dark dingo wrote:!!wie je daar kunt verwachten van steenbakkers actief op mtb.be:
casper
dark dingo 8)
corn massacre
moonrider
de piraat
jeffke
fredje kubiek
zanneis
pro-team
rhumboy
rock rider
the beast
kommil foo

@blinky : ik denk dat je het op iemand anders hebt! In Hertsberge ben ik gestart rond 8.45u, denk ik toch...
Morgen zal ik ten laatste starten om 8.30u, wat dus echt wel vroeg is na vanavond mijn serieuze uitspattingen...
Tot dan!!

Kommil staat aan de eerste bevoorrading katrientje daar zal je mij wel zien :wink:
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

ikke ben hier en daar ergens te vinden... Zorg normaal voor de bevoorrading van de bevoorradingen... :wink:
baezie
Mountainbiker

Post by baezie »

juist terug van een trainingstocht en langs het kanaal bossuit kwam ik de fluorreserende pijlkes tegen en kheb een deel van het parkoers gedaan,het deel van hoogstraatje en st-denijs
en tis een zwaar parkoers maar overal nog goed berijdbaar,en op de weg vele stukken vals plat met de wind op kop
span maar jullie kieten
vind jammer dat ik morgen niet kan meerijden,tis zeker de moeite waard

http://www.bloggen.be/flandriennico
zone30
Mountainbiker

Post by zone30 »

komen ook af, hopelijk starten rond 8:30
casper
Mountainbiker

Post by casper »

baezie wrote:juist terug van een trainingstocht en langs het kanaal bossuit kwam ik de fluorreserende pijlkes tegen en kheb een deel van het parkoers gedaan,het deel van hoogstraatje en st-denijs
en tis een zwaar parkoers maar overal nog goed berijdbaar,en op de weg vele stukken vals plat met de wind op kop
span maar jullie kieten
vind jammer dat ik morgen niet kan meerijden,tis zeker de moeite waard

http://www.bloggen.be/flandriennico

Awel, juist terug van het laatste snoeiwerk en consoorten, mannen en vrouwen, het parcours ligt er subliem bij, maar 't is idd een tocht nie van de poes,onderschat em niet : zoals eerder gemeld 430Hm op de 47, en de wind kan serieus spelen zulle !!

Ja we zijn er klaar voor beste bikers !!!
We hopen jullie veel bike-plezier te kunnen aanbieden #-o

Groeten,
Casper :lol:
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Ter info , er is een foto ( met een meute Steenbakkers ) en wat uitleg terug te vinden in de EFFECT krant .
Regio Waregem-Zulte
Regio Zwevegem - Avelgem
Regio Harelbeke - Kortrijk

Ge moet maar ne keer kijken .

Tot morgen
BEASTY
Mountainbiker

Post by BEASTY »

katrien20 wrote:
casper
dark dingo 8)
corn massacre
moonrider
de piraat
jeffke
fredje kubiek
zanneis
pro-team
rhumboy
rock rider
the beast
kommil foo

Tot dan!!

ik zorg voor de controle van de pijltjes en de afpijling en daar tussen spring ik hier en daar een beetje bij

gr

THE BEAST
Post Reply