Poperinge 15/08/2006

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Op flandrien heb ik ze al terug gevonden, maar op dat stukje weg langs het eerste hoppeveld dat we passerden, stonden ze ook te flitsen. Met een zwarte peugeot break (met opschrift) mo vraag me niet welk; kzat al met slijk in m'n ogen!
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Op flandrien heb ik ze al terug gevonden, maar op dat stukje weg langs het eerste hoppeveld dat we passerden, stonden ze ook te flitsen. Met een zwarte peugeot break (met opschrift) mo vraag me niet welk; kzat al met slijk in m'n ogen!
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

We zijn weer goe bezig zulle, twee keer het zelfde berichtje.
:bounce: kies uw favoriet!! :bounce:
gd31201
Mountainbiker

Post by gd31201 »

Mijn verslagje kan je lezen op :

http://mtb-space.blogspot.com

Groeten,
jonathan
Mountainbiker
Location: giant xtc composite reba wc sram X.O xt crossmax st wcs slr cannondale svc 700

Post by jonathan »

Ik ben je diverse keren tegengemomen op stuk tussen cat en Cassel denk ik.
oa. Sanitaire stop van jou?
ik banden blazen aan voet van cassel vervolgen je terug voorbijgereden.
ik rij met oranje specialized.

ik heb iemand met een oranje specializd tegen gekomen , en een hele tijd voor en achter u gereden, kan da? ik rijd met een witte giant en kledij van gaverzicht

[/quote]
kluisken
Mountainbiker

Post by kluisken »

slijkcrossertje wrote:Dit was één van de betere tochten dit ik al gedaan heb. Ook den eerst keer dak over de 100 ga, 106 namelijk aan een gemiddelde van 17,9. Op den cassel in de fout geggaan #-o met een extra klim tot gevolg. Als ge zo'n tochten doet steekt het niet op ééntje meer of minder é.
Den tocht was schitterend, enkel op het laatste wat baggeren, mo das ook ne keer tof. Stops waren perfect, Meer of voldoende en goed geplaatst. Tot volgend jaar voor de 120. =D> =D>
Ziet ge wel, waar ne wil is is ne weg. Als den basis al goe zit zijt ge al een eind op weg. En de smaak van het off-roadfietsen te pakken gekregen?????
davy
Mountainbiker

Post by davy »

jonathan wrote: ik heb iemand met een oranje specializd tegen gekomen , en een hele tijd voor en achter u gereden, kan da? ik rijd met een witte giant en kledij van gaverzicht
[/quote]

Ik had oranje helm aan ook en kledij van brigandsbikers (zwart met wit en rode accenten).

Ik herinner me jou wel niet maar het kan zijn dat je me tegenkwam want vooral rond cats heb ik nogal onregematige snelheid op nagehouden (sanitaire stop, gsm, lekke band, powerbar uit cammelbag gehaald)
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

@ kluisken
Kben sedert februari aant MTb-en mo na zo'n tocht zijn de twijfels weg.
kheb der nog over nagedacht om een koersveloke te kopen om te kunnen wisselen, mo de beslissing is gevallen. Tzal volle bak MTB-en worden.
Ook de toffe sfeer (tijdens de ritten en op de forum hier) hebben me overtuigd.
Der is nog veel werk aan de winkel, mo kmoe der m'n geld niet mee verdienen é en met volgend jaar ne bouw int verschiet zalt moeilijk worden om in de week te trainen.
sean braire
Mountainbiker

Post by sean braire »

foto's staan online op onze site www.mtbpoperinge.be
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Zeer mooie foto's van het team,de zaal en te velde,waar de foto van die koe en later die 2 ezels eruitsprongen! :lol:
Nu serieus,een perfekte weergave van wat die toer allemaal inhield,mooi gedaan,goe bezig,doe zo verder. =D>
Post Reply