ZEWIETIES BIKE EVENT '06 29-30/04

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Fluffy
Mountainbiker

Post by Fluffy »

Inderdaad, als ik refresh in Firefox, zie ik het wel.

Met mijn lekke banden heb ik 15 min verloren. Zou normaal rond de 70ste plaats moeten eindigen met mijn gemiddelde snelheid. Nu slechts 105de...

Nu ja, die pech is geen excuus, ik geraakte toch niet vooruit.
willemske
Mountainbiker

Post by willemske »

ik 131sten en kzie dak jongsten deelnemer was :-D
Klimmerken
Mountainbiker

Post by Klimmerken »

Ik was de 91e. Khad beter verwacht maar tis niet slecht voor mijn eerste lange chrono.
stevens racing
Mountainbiker

Post by stevens racing »

zo te zien staat mijn naam verkeerd geschreven in de uitslag, ook mijn geboortedatum ontbreekt :-?(kben de 31ste)

het moet zijn HaeZebrouck en niet Haesebrouck
geboortedatum is 08/12/1988

ik zou het erg op prijs stellen als dit zou kunnen worden aangevuld
persoonlijk maakt het mij niets uit maar ik ben bang dat de mannen die het klassement opstellen van de visa chrono challenge gaan denken dat ik iemand anders ben :roll:

alvast bedankt
willemske
Mountainbiker

Post by willemske »

Ik noem wel Siam in den uitslag :-D
kenny!
Mountainbiker

Post by kenny! »

stumpy jumpy wrote:zo te zien staat mijn naam verkeerd geschreven in de uitslag, ook mijn geboortedatum ontbreekt :-?(kben de 31ste)

het moet zijn HaeZebrouck en niet Haesebrouck
geboortedatum is 08/12/1988

ik zou het erg op prijs stellen als dit zou kunnen worden aangevuld
persoonlijk maakt het mij niets uit maar ik ben bang dat de mannen die het klassement opstellen van de visa chrono challenge gaan denken dat ik iemand anders ben :roll:

alvast bedankt
in zillebeke noemde ik renny wellens plaats van kenny willems :-?
ik ben da gaan zeggen en hij antwoorde "ja kan kik diene ouwe zijn geschrift nie lezen " :P

grtz
darksaint
Mountainbiker

Post by darksaint »

inderdaad het was een deftige organisatie maar met enkele fouten natuurlijk. het parcour van de city challenge was de max ik denk zelf dat den helft van de hippodroom nog in mijn longen zit jach hallooo als je klapt over stof :drunk:
die rekkertjes die aan de stempel kaarten gingen ewel da was toch geen goe idee TIP voor volgend jaar gebruik lanjards geweetwel zo voor rond uwn nek waarze hun sleutels aanhangen en daar kan nen sponser voor zorgen ie moet er maar reclame op printen.
en de kaarten zelf jawadde die stempels stonden op onder naast de kotjes ik denk dat zeer moeilijk ga zijn om juist te tellen maar swat maar zoals eerder gezegd 40euro per team das wat geld dus hopen we ook op een juiste uitslag. hopelijk zo vlug mogelijk.

gisteren heb ik de 75km gedaan want maar 4u geslapen en city team den dag ervoor en nog breakdance training ervoor aleee kort gezegt op een bepaald moment dachte kik dak ging dood gaan :drunk: ge komt denkluis beneden en dan er terug op nie normaal en dan direct dien bekende cassei berg jach aloo
ik heb den 75 in 3u30 gereden wat zeer traag is 20kmh gemiddeld kheb bijna iedereen zijn 8terwiel gezien als ze mij overstoken maar kvoelde mij echt een wrak alee

organisatie was ok MAAR uit de fouten leren zoals ik uit mijn typpe foeten ljire
Fredrik
Mountainbiker

Post by Fredrik »

Proficiat aan de organisatie. Was goede tocht, naar het einde toe redelijk veel baan. Was mijn eerste marathon dit jaar, gem 23/u. Spijtig dat het slechts 94 km i.p.v. 105 km zoals aangegeven bij de inschrijving waren.
bieste
Mountainbiker

Post by bieste »

Ik denk dat er van die aflossingswedstrijd niet gauw een uitslag zal gepost worden. Die stempeltjes waren bijna niet uit elkaar te houden. Trouwens die kaart leek op het einde meer op een vod.
Na de wedstrijd zijn we even gaan informeren, maar ze wisten enkel te vertellen dat we 14 ronden hadden gereden, die in werkelijkheid 15 waren. Trouwens, gaan ze iedereen met hetzelfde aantal rondes op dezelfde plaats zetten? Want zo zijn er een heleboel die in dezelfde ronde zijn geëindigd.
Buiten de wisselzone was dit anders wel een leuk parcours en we hebben ons goed geamuseerd, dat was het belangrijkste. Die uitslag doet er niet zo toe, maar als ze er eentje maken moet ie wel correct zijn.
bikerju
Mountainbiker

Post by bikerju »

heeft er iemand de gps track van waregem in zijn bezit
ik heb de mijne pertoeval gewist #-o #-o :drunk:
Post Reply