Mountainbike.be greets Houffa

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
K2-er
Test team
Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Post by K2-er »

een kleine compilatie van de mooiste foto's :

Image
Janman begeeft zich op glad ijs

Image
nog altijd glad...

Image
filevorming op de singletrack

Image
bergaf maar

Image
een beetje wandelen

Image
valpartij !

Image
naar beneden

Image
ontmoeting met een struik

Image
weer naar boven

Image
steile helling!

Image
prachtig uitzicht op la Roche

Image
een zwijntje on the road

Image
cruisen maar

Image
een snelle downhil

Image
de fotograaf

Image
down the hill

Image
terug omhoog

Image
een technisch probleempje

2 mini filmpjes :

De rest van de foto's zal voor een van de volgende dagen zijn
http://users.fulladsl.be/spb16873/houffa/MOV02607.MPG

http://users.fulladsl.be/spb16873/houffa/MOV02688.MPG
wheel
Mountainbiker

Post by wheel »

yo mannen,

Ook ik en mijn makker Luc hebben een fantastisch week-end achter de rug.Niet alleen het weer was super, maar ook nen dikke merci aan de organisatoren voor deze prachtige activiteit.Misschien waren een een paar kleine dingen voor verbetering vatbaar, maar er waren zoveel leuke momenten, dat deze in het niets verdwijnen.Wij staan alvast op de lijst voor het volgend week-end.

ps: Geert, als je dit leest, neem je eens kontakt op?Heb een briefje achtergelaten bij Maurice en een aantal andere mensen ivm je ruilwiel!

greetz

wilfried
Guest

Post by Guest »

Hey wheel
tof dat je een goed weekend achter de rug hebt
je mag gerust de minpunten zegen zodat we naar de toekomst mee rekening kunnen houden
om onze leden beter op hun wensen te kunnen bedienen
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

voor de start en 's middags in La Roche een paar pics geschoten in de gauwte: www.pixagogo.com/4053125221

En om mijnen dag nog eens in één woord samen te vatten: Jiiiiiiiihaaaaaaaaaa
Barny
Mountainbiker

Post by Barny »

Wat een super weekend!!

Bedankt mannen van de mtb.be crew,
Bedankt Tim voor de geweldige nachttocht en voor het tonen van de mooiste plekjes van Houffalize.

Ik mag ook zeker Patrick en Robby niet vergeten voor de zondag tocht in La Roche.
Ongelofelijk knap technisch klim en daalwerk kregen we daar aangeboden (en deze ouwe rakker kan daar nog goed stand houden tussen al dat jong geweld)
Spijtig dat ik in de namiddag de strijd moest staken wegens te fel opgezwollen pink.

Het sfeertje in kamer 3 was ook geweldig, (mss zat die jenever daar voor iets tussen?)en eigenlijk waren we allemaal onbekenden voor elkaar (dat is intussen wel veranderd).
Enfin ik heb er met volle teugen van genoten en ik zie al uit naar een van de volgende realisaties van mtb.be.

Bart
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Ik zou iedereen willen bedanken die heeft bijgedragen aan het welslagen van dit weekend. Moulin Bock, Tim de gids, de rest van de crew en natuurlijk de DEELNEMERS zelf. Zoals reeds aangehaald was dit de eerste keer dat we een weekend organiseerden. Globaal bezien denk ik wel dat alles goed in orde was, eventuele op/aanmerkingen horen we graag van jullie zodat we hier bij een volgende organisatie rekening kunnen mee houden. Het weer moet in ieder geval niet veranderd worden buiten iets minder wind misschien.
Barny
Mountainbiker

Post by Barny »

ka.dee wrote:Het weer moet in ieder geval niet veranderd worden buiten iets minder wind misschien.
Yep, idd in kamer 3 waren er wel erg lokale "winden" :lol: :lol:
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Barny,
Gij moet ne goeien baas hebben,dat gij zomaar tijdens u werk kunt internetten.
:wink:

Dit week-end is er ff gepraat over biken in het Zonienwoud.Het moet weer lukken:Zondag 26 maart(aangepast) is het een toertocht daar(en omgeving)
Ook ne lekkere van80km,na Houffa moet dat zeker lukken.
Zij die zin hebben om naar daar af te zakken ,laat maar iets weten.
Last edited by maltje on Mon 20 Mar 2006 16:16, edited 1 time in total.
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

maltje wrote: Dit week-end is er ff gepraat over biken in het Zonienwoud.Het moet weer lukken:Zondag 25 maart is het een toertocht daar(en omgeving)
Ook ne lekkere van80km,na Houffa moet dat zeker lukken.
Zij die zin hebben om naar daar af te zakken ,laat maar iets weten.
't is zondag 26 maart :wink:
zenlord
Mountainbiker

Post by zenlord »

Ja mannen,

Ook van mij ne serieuzen bedankt! Twas met gemengde gevoelens dat ik al afscheid nam op zaterdagavond: enerzijds had ik echt genoten op de tocht van zaterdag en had ik graag diene 'Patrick Meerschaert' (sorry dat ik nie wist wie dit was...) eens willen zien fietsen, anderzijds heb ik zodanig afgezien dat ik zondag ne ganse dag geslapen/ in de zetel gelegen heb...

Volgend jaar ben ik er terug bij, en dan zal ik zeker en vast getraind zijn - ik denk dat ik hiermee voor al mijn maten kan spreken ;)

Merci aan de mtb.be-crew, de Moulin Bock/Appolloon-gasten en aan LaChouffe voor een geslaagd weekend!

ZenLord aka Vincent
PS: indien nodig: ik heb wel wat webruimte (+-100MB) ter beschikking voor eventuele foto's van het weekend. "zenlord AT gmail DOT com"
Post Reply