Is er ergens meer info over die verbindingslus tussen Lille en Herentals? Kan dit niet op de bloso site vinden. Ben zaterdag in Lille gaan rijden en idd wel gele pijltjes tegengekomen maar wist niet wat dit was.
Kan iemand hier meer info over geven hoe lang deze is? Eventuele link?
Lille-Beerse - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- Point7
- Mountainbiker
Wel oppassen dat je de juiste gele pijltjes pakt want er is ook een verbinding met gele pijltjes met de Bloso van Merksplas.bert9 wrote:Is er ergens meer info over die verbindingslus tussen Lille en Herentals? Kan dit niet op de bloso site vinden. Ben zaterdag in Lille gaan rijden en idd wel gele pijltjes tegengekomen maar wist niet wat dit was.
Kan iemand hier meer info over geven hoe lang deze is? Eventuele link?
De verbinding tussen Bloso Lille en Herentals zal iets van 13 a 14km zijn denk ik. In dit stuk zitten nog enkele single tracks in de buurt van de sportvelden in Gierle (Poeyelheide).
-
Den jjag
- Mountainbiker
De verbinding van de Haarlebeekroute naar Herentals bevind zich op de groene lus te Gierle en komt aan te Herentals in de buurt van cafe Sus pad. ( Rode lus)bert9 wrote:En is er nergens meer informatie over te vinden op internet? Op de bloso site?
HOe weet ik dat ik de juiste pijltjes zal volgen?Staat hier Herentals of Merksplas bij aangegeven?
De verbinding naar de Kolonieroute (Merksplas) bevind zich op de blauwe lus van de Haarlebeekroute en dit aan het startbord aan de industriezone te Beerse.
De info borden ( A4 formaat) die geplaatst zullen worden op de splitsing zijn in de maak. (Enkel voor de verbinding Haarlebeekroute <-> Herentals.)
Binnen enkele weken heb ik verlof en ga dan al proberen van enkele aanpassingen te realiseren.
Grtz.
Vandaag de rode en blauwe route nog eens gereden. 'k Moet zeggen dat het parcours er zwaarder bij lag dan ik verwachtte. Niet alleen de regen maakte de ondergrond "zuigend". Ik had ook de indruk dat er gemotoriseerde voertuigen bepaalde stukken omgewoeld hadden. Ik ben geen moto's of quad's tegengekomen maar ik heb zo'n vermoeden dat niet alleen fietsers deze bossen gebruiken.
Bepijling is uitstekend, een paar keer moesten we stevig in de remmen. Ons tempo en de minder goede kennis van het parcours maakten dat we sommige pijltjes net te laat zagen.
Bepijling is uitstekend, een paar keer moesten we stevig in de remmen. Ons tempo en de minder goede kennis van het parcours maakten dat we sommige pijltjes net te laat zagen.
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Post by StrammerMax »
Op donderdagavond 30 juli de rode, groene en blauwe lus gereden, de singletrack aan het begin van de rode een aantal keren, alles goed voor een 50 km. De gele pijltjes aan het industrieterrein voor de verbinding met Merksplas heb ik zien staan, de pijltjes voor Herentals niet, daar zal ik een volgende keer eens op letten! Alles lag er goed droog bij.
-
Lisa_Superwoman
- Mountainbiker
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
Honderd procent juist kan ik het niet meer zeggen,maar als je op de groene lus de brug (aan ingang Lilse bergen) over bent dacht ik nog een 10 pijltjes ongeveer.Lisa_Superwoman wrote:Waar staan die pijltjes voor naar herentals te gaan ergens?
x
sandcrawler wrote:Honderd procent juist kan ik het niet meer zeggen,maar als je op de groene lus de brug (aan ingang Lilse bergen) over bent dacht ik nog een 10 pijltjes ongeveer.Lisa_Superwoman wrote:Waar staan die pijltjes voor naar herentals te gaan ergens?
x
Correct over de brug bij de Lilse Bergen nog wat draaien en keren en op een gegeven moment naar links en dan met de bocht mee naar rechts in de bocht staan de pijltjes voor Herentals, als ge oplet zie je inde bocht ook de verharde weg wellicht een aanknopingspunt