Wie maakt die videobeelden? Als er al een videofilm gemaakt wordt van de wedstrijd hoef ik er mss niet voor te komen????beethoven wrote:***Er wordt van dit evenement een video opname gemaakt en talrijke bijhorende foto's kan je overhouden als aandenken van je deelname. Iedere deelnemer wordt bedacht met iets kleins.
Er zijn vier podiums voorzien waarvan 2 voor de vrouwen, daar werd ook aan gedacht.
BK MTB voor studenten >>>www.studeMTB.be<<<
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
- aj kwak
- Mountainbiker
Ik dacht dat ik al ingeschreven was via het school. Dit hebben ze mij toch bevestigd.ka.dee wrote:Alle inschrijvingen gebeuren de dag zelf.dragonfly wrote:Ik kom die dag ook meedoen bij de "open" . Maar je kan die dag zelf toch nog wel inschrijven hé ???
Ligt er momenteel nog modder op het parcours ?
Beste wat de staat van het parcour betreft zal ik je dinsdagavond na ons bezoek worden medegedeeld.
@Jan ik weet dat moutainbike .be de video beelden zou komen maken en daardoor vermelde ik at. Echter al wie zijn ding gedaan heeft hier met naam enz vermelden kwam te lang en mocht ik danb iemand vergeten? ken ik daarvan de gevolgen. Hoop hiebij dat dit recht gezet is en wij je mogen begroeten die dag.
Hoe de Dirt-19 zal presteren kan je vragen aan Dragonfly welke me al op de hoogte bracht van hun vroegere prestaties en dat beloofd alvast.
Vermeld ik nog dat het parcour kan bekeken en gereden worden op woensdag 22/3 vanaf 12u.
*****Wie voor de "podium beesten" een extratje te schenken heeft mag dit tevens laten weten. Het zou zeker in dank aanvaard worden door de organisatie.
De inschrijvingen gebeuren de dag zelf.
Rudy VdE
@Jan ik weet dat moutainbike .be de video beelden zou komen maken en daardoor vermelde ik at. Echter al wie zijn ding gedaan heeft hier met naam enz vermelden kwam te lang en mocht ik danb iemand vergeten? ken ik daarvan de gevolgen. Hoop hiebij dat dit recht gezet is en wij je mogen begroeten die dag.
Hoe de Dirt-19 zal presteren kan je vragen aan Dragonfly welke me al op de hoogte bracht van hun vroegere prestaties en dat beloofd alvast.
Vermeld ik nog dat het parcour kan bekeken en gereden worden op woensdag 22/3 vanaf 12u.
*****Wie voor de "podium beesten" een extratje te schenken heeft mag dit tevens laten weten. Het zou zeker in dank aanvaard worden door de organisatie.
De inschrijvingen gebeuren de dag zelf.
Rudy VdE
- MTBker Goby
- Mountainbiker
- Location: Thompson Pro TEAM: XT,Ritchey WCS, XTR V-brakes,MAVIC X221
Post by MTBker Goby »
ja hoe licht het parkoer voor morge
Ik ga sff fietske in orde maken en dan op de auto zetten!!!
En dan morge op richting BK!!!!
Grtzzz
Goby
Ik ga sff fietske in orde maken en dan op de auto zetten!!!
En dan morge op richting BK!!!!
Grtzzz
Goby