ik heb er al 2x water in gehad waardoor ze blokkeerde, openvijzen en water euit laten en ze werkt terug. Maaar het zou nie mogen ehSwappy wrote:ik heb een manitou skareb super en ik moet zeggen dat ik redelijk wat problemen heb met mijn lockout, deze is al twee keer kapot geweest. De eerste keer was het mijn fout omdat ik deze was vergeten af te zetten, maar de tweede keer is deze kapot gegaan toen de vork in de verende stand stond. Manitou maakt die dan wel elke keer gratis, maar het zou toch niet mogen voor een vork van dat niveau. Is er trouwens nog iemand die daar problemen mee heeft?
Over de werking, als ze niet kapot is, moet ik niet klagen, het is echt een zalige vork om XC-wedstrijden en marathons te rijden.
manitou voorvorken
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Adapter manitou skareb=>magura julie
Jepla,
ik heb mij een setje schijfremmen op de kop kunnen tikken en zou die nu graag op mijnen killer bee willen plaatsen. Achterste rem is no problemo. Maar voor de voorste rem heb ik een tussenstuk (adapter) nodig. Wie heeft ook een skareb met magura julie schijfremmen en welke adapter heb je erop gezet????
PLease help me
ik heb mij een setje schijfremmen op de kop kunnen tikken en zou die nu graag op mijnen killer bee willen plaatsen. Achterste rem is no problemo. Maar voor de voorste rem heb ik een tussenstuk (adapter) nodig. Wie heeft ook een skareb met magura julie schijfremmen en welke adapter heb je erop gezet????
PLease help me
Re: Adapter manitou skareb=>magura julie
Welk model julie is het(jaar) tegenwoordig zijn de julies allemaal postmount met een adaptor naar de IS.Tiles02 wrote:Jepla,
PLease help me
Anders heb je een adaptor nodig van IS naar PM voor een 18cm schijf(vb van een Magura fr) op voorraad bij barracuda en ook te krijgen bij magura.
-
mountainbike is plezant
- Mountainbiker
lockout voor skareb
Post by mountainbike is plezant »
Ik vraag mij af of er een lockout op het stuur bestaat voor een manitou skareb elite.enzoja hoeveel die kost .Bij voorbaat dank. 
-
mountainbike is plezant
- Mountainbiker
Post by mountainbike is plezant »
ik heb een skareb elite en er zit zeker een lockout op.daar ben ik zeker van .