manitou voorvorken

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

Swappy wrote:ik heb een manitou skareb super en ik moet zeggen dat ik redelijk wat problemen heb met mijn lockout, deze is al twee keer kapot geweest. De eerste keer was het mijn fout omdat ik deze was vergeten af te zetten, maar de tweede keer is deze kapot gegaan toen de vork in de verende stand stond. Manitou maakt die dan wel elke keer gratis, maar het zou toch niet mogen voor een vork van dat niveau. Is er trouwens nog iemand die daar problemen mee heeft?
Over de werking, als ze niet kapot is, moet ik niet klagen, het is echt een zalige vork om XC-wedstrijden en marathons te rijden.
ik heb er al 2x water in gehad waardoor ze blokkeerde, openvijzen en water euit laten en ze werkt terug. Maaar het zou nie mogen eh :evil:
Tiles02
Mountainbiker

Adapter manitou skareb=>magura julie

Post by Tiles02 »

Jepla,

ik heb mij een setje schijfremmen op de kop kunnen tikken en zou die nu graag op mijnen killer bee willen plaatsen. Achterste rem is no problemo. Maar voor de voorste rem heb ik een tussenstuk (adapter) nodig. Wie heeft ook een skareb met magura julie schijfremmen en welke adapter heb je erop gezet????
PLease help me :drunk:
Ramon 73
Mountainbiker

Post by Ramon 73 »

Voor deze combi heb je een postmountadapter nodig.
Probeer het eens bij een Giant dealer, alle NRS-en hebben zo'n adapter. Hij moet dit zeker voor je kunnen bestellen.
Ramon 73
Mountainbiker

Post by Ramon 73 »

Ik heb ook een Skareb Comp. maar hoe kan je hier druk op zetten. Is imho geen luchtvork maar gewoon een staalveer.
peter
Mountainbiker

Re: Adapter manitou skareb=>magura julie

Post by peter »

Tiles02 wrote:Jepla,

ik heb mij een setje schijfremmen op de kop kunnen tikken en zou die nu graag op mijnen killer bee willen plaatsen. Achterste rem is no problemo. Maar voor de voorste rem heb ik een tussenstuk (adapter) nodig. Wie heeft ook een skareb met magura julie schijfremmen en welke adapter heb je erop gezet????
PLease help me :drunk:
Welk model julie is het(jaar) tegenwoordig zijn de julies allemaal postmount met een adaptor naar de IS.
Anders heb je een adaptor nodig van IS naar PM voor een 18cm schijf(vb van een Magura fr) op voorraad bij barracuda en ook te krijgen bij magura.
ToM5
Mountainbiker

Post by ToM5 »

adapter is verkrijgbaar bij elke Magura dealer en kost iets van een 40€
mountainbike is plezant
Mountainbiker

lockout voor skareb

Post by mountainbike is plezant »

Ik vraag mij af of er een lockout op het stuur bestaat voor een manitou skareb elite.enzoja hoeveel die kost .Bij voorbaat dank. :wink:
Dzjowie
Mountainbiker

Post by Dzjowie »

Een skareb elite heeft normaal geen lock-out. Ik vermoed van niet dus :-k
mountainbike is plezant
Mountainbiker

Post by mountainbike is plezant »

ik heb een skareb elite en er zit zeker een lockout op.daar ben ik zeker van .
MacMan
Mountainbiker
Location: EpicS-works & SJ Marathon.Scott addict Di2, canyon endurance Di2

Post by MacMan »

http://www.answerproducts.com

wel LO dus ,maar geen remote...

de super en platinum 2005 wel.
Post Reply