Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
stofvreterke
Mountainbiker

Re: 26-27 september

Post by stofvreterke »

Matts-bart wrote:
stofvreterke wrote:
Matts-bart wrote:
funtocht?? wij gaan de gewone tour doen, wat houd de funtocht in?

grtz
dit kreeg ik dus als antwoord over hoe en wat voor die toer/funtocht :-?

Om kunnen deel te nemen in Winterslag met de Funklasse B = niet vergunninhouders kunt u dit ter plaatse doen vanaf 1.30u voor de start en dient u een dagvergunning te nemen.

De Funklasse A wedstrijd is voor vergunninghouders en deze nemen samen met de Nederlandse KNWU -amateurs categorie met vergunning, deel aan de de wedstrijd voor de Funklasse A. Voor deelname aan de Funklasse A-wedstrijd (uitsluitend vergunninghouders WBV - en amateurs vergunninghouders KNWU) dient u zich te registreren als Nederlandse amateur licentiehouder bij de KNWU; zie website KNWU - Benelux Cup - Finale Winterslag .
De KNWU is in Winterslag ter plaatse en zij zorgen vooraf voor hun KNWU licentiehouders registratie.

Hopende u de nodige informatie te hebben bezorgd danken wij u en hopen u te mgen begroeten in Winterslag op zaterdag 26 september 2009.

pfffff na dat te lezen is de fun der al vanaf. Ik hou het gewoon bij het toertochtje. We komen met 5 man af....
'k dacht dat de fun-tocht iets speciaals was....
haha, das waar.ben morge rond 12u daar,gij??
Matts-bart
Mountainbiker

Re: 26-27 september

Post by Matts-bart »

stofvreterke wrote:
Matts-bart wrote:
stofvreterke wrote: dit kreeg ik dus als antwoord over hoe en wat voor die toer/funtocht :-?

Om kunnen deel te nemen in Winterslag met de Funklasse B = niet vergunninhouders kunt u dit ter plaatse doen vanaf 1.30u voor de start en dient u een dagvergunning te nemen.

De Funklasse A wedstrijd is voor vergunninghouders en deze nemen samen met de Nederlandse KNWU -amateurs categorie met vergunning, deel aan de de wedstrijd voor de Funklasse A. Voor deelname aan de Funklasse A-wedstrijd (uitsluitend vergunninghouders WBV - en amateurs vergunninghouders KNWU) dient u zich te registreren als Nederlandse amateur licentiehouder bij de KNWU; zie website KNWU - Benelux Cup - Finale Winterslag .
De KNWU is in Winterslag ter plaatse en zij zorgen vooraf voor hun KNWU licentiehouders registratie.

Hopende u de nodige informatie te hebben bezorgd danken wij u en hopen u te mgen begroeten in Winterslag op zaterdag 26 september 2009.

pfffff na dat te lezen is de fun der al vanaf. Ik hou het gewoon bij het toertochtje. We komen met 5 man af....
'k dacht dat de fun-tocht iets speciaals was....
haha, das waar.ben morge rond 12u daar,gij??
Wij ook zoiets, 12u, 12.15u
Kijk maar naar ne zwarte merida, zwarte trek, witte Haibike, bordeaux granville,....
Corleone
Mountainbiker

Post by Corleone »

TT in Doomkerke gereden 53km.
avg sp 21km

c
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

Vandaag de Gordelroute 42 km terug gedaan.
't gemiddelde is met een km-eke gestegen :-D .
Ben zichtbaar beter in "downhillen" dan m'n fietske op die heuvels op te stampen !
ikke met de fiets
Mountainbiker

amai, 't is hier precies weer platte rust ...

maandag een uurke gaan spinnen, dan een half uurke "bergprogramma" ; spierkes bijkweken.
dinsdag van 't zelfde ...

mag wél ni teveel op kracht oefenen, want m'n bovenbenen krijgen hoe langer hoe minder plaats in de broekspijpen #-o
'k ga ni wééral nieuwe broeken gaan zoeken zene !
stofvreterke
Mountainbiker

Post by stofvreterke »

elke dag naart werk met fietsje, in totaal per dag ongeveer 32km,ma vandaag en gistere ging het niet. dus ik na dokter, en ja, opkomend griepje.ff ruste dus :(
hanske636
Mountainbiker

Post by hanske636 »

stofvreterke wrote:...opkomend griepje...
Ik ben er bijna van af.
Hopelijk kan ik in't weekend terug de fiets op.
stofvreterke
Mountainbiker

Post by stofvreterke »

hanske636 wrote:
stofvreterke wrote:...opkomend griepje...
Ik ben er bijna van af.
Hopelijk kan ik in't weekend terug de fiets op.
ma goed dan :-D
moet morge in hasselt zijn,en dat met fietske :-) rustig opt gemak rijde dus...
ikke met de fiets
Mountainbiker

vandaag een spinningske meegepikt ...

morgen naar Hasselt om de trekhaak & fietsendrager te laten installeren ; yipee ... spijtig genoeg moet ik daar ongeveer 3 h wachten, en mijne fiets kan verd.....mme ni in mijne Mini, natuurlijk !

enig tips voor shops misschien ? :-D :-D
stofvreterke
Mountainbiker

Post by stofvreterke »

ikke met de fiets wrote:vandaag een spinningske meegepikt ...

morgen naar Hasselt om de trekhaak & fietsendrager te laten installeren ; yipee ... spijtig genoeg moet ik daar ongeveer 3 h wachten, en mijne fiets kan verd.....mme ni in mijne Mini, natuurlijk !

enig tips voor shops misschien ? :-D :-D
gewoon de demerstraat aflope :-D veel winkels daar en int centrum heb je ook nog een mediamarkt aan de TT-wijk :-D
Post Reply