Hoi,
Deze zondag gaan rijden.
grt.
Wekelijks maak ik een filmke van een mtb toerrit.
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
- Fons Moors
- Mountainbiker
Filmbeelden tt Ham gemaakt in één deel.
Post by Fons Moors »
Filmbeelden tt Ham gemaakt in één deel.
Re: Filmbeelden tt Ham gemaakt in één deel.
Heb mezelf gespot op 27:29Fons Moors wrote:Filmbeelden tt Ham gemaakt in één deel.
- Fons Moors
- Mountainbiker
UCI WC MTB Spa-Francorchamps 2006
Post by Fons Moors »
UCI WC MTB Spa-Francorchamps 2006
Gevonden!!! Mijn beelden van 2006 met mijn top 5 mannen op het podium. Jose Antonio Hermida Ramos Bart Brentjens Filip Meirhaeghe Roel Paulissen en de kersverse wereldkampioen Eliminator Ralph Näf
Met hierbij : Mijn allermooiste podium foto.
Zes jaar geleden was dit de eerste keer dat ik de beste mtb'kers van de wereld bezig zag. Dat fietsen zag er voor mij nog menselijk uit maar dat naar boven klauteren in die lange modder klim, neen dat konden enkel de allerbesten. Ook tof om veel van mijn Facebook vrienden hier in het filmke te zien.
Gevonden!!! Mijn beelden van 2006 met mijn top 5 mannen op het podium. Jose Antonio Hermida Ramos Bart Brentjens Filip Meirhaeghe Roel Paulissen en de kersverse wereldkampioen Eliminator Ralph Näf
Met hierbij : Mijn allermooiste podium foto.
Zes jaar geleden was dit de eerste keer dat ik de beste mtb'kers van de wereld bezig zag. Dat fietsen zag er voor mij nog menselijk uit maar dat naar boven klauteren in die lange modder klim, neen dat konden enkel de allerbesten. Ook tof om veel van mijn Facebook vrienden hier in het filmke te zien.
- Harrehart123
- Mountainbiker
Post by Harrehart123 »
Dit weekend is Fons bij ons komen filmen(en fietsen natuurlijk) op de Bike Classic van Vredeseilanden in Maillen! Ik kijk al uit naar zijn filmpke...!