Roc d' Azur 2012

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
_anonymus_
Mountainbiker

Post by _anonymus_ »

Ik zou dan toch zeker de Fournel eens verkennen, als je het niet kent kan dat wel even als een verrassing komen.
gilbo
Mountainbiker

Post by gilbo »

need for speed wrote:
gilbo wrote:Nog is een vraagske voor de anciens, welke stukken vd marathon kan je best verkennnen van te voren?
Menne maat ga voor 't podium :-) En als ge in Riva en in Willingen kunt winnen geloof ik 'm nog ook :wink:

Is er iemand die een stukje topomap van die streek heeft? (Garmin topomap that is..)
heeft hij daar ook ook verkent , zo nie dan hoeft da hier ook nie :wink:
Riva was vooraf verkent wegens al een 5 tal jaren deelgenomen, Willingen eveneens, de Roc is nieuw voor ons allen.
gilbo
Mountainbiker

Post by gilbo »

_anonymus_ wrote:Ik zou dan toch zeker de Fournel eens verkennen, als je het niet kent kan dat wel even als een verrassing komen.
En hoe vinden we de Fournel? heeft hier iemand een gps track van of staat dit aangegeven?

Als ik nog een ticket voor de Roc Enduro kan bemachtigen ga ik die rijden, anders ga ik die dag een stuk marathonparcour verkennen.
kris
Mountainbiker

Post by kris »

gilbo wrote:
_anonymus_ wrote:Ik zou dan toch zeker de Fournel eens verkennen, als je het niet kent kan dat wel even als een verrassing komen.
En hoe vinden we de Fournel? heeft hier iemand een gps track van of staat dit aangegeven?
De bepijling hangt al een tijdje op voorhand.
De fournel is de eerste afdaling (als ik mij niet vergis).
Dus bepijling volgen en na een goeie 10km ben je daar.
gilbo
Mountainbiker

Post by gilbo »

kris wrote:
gilbo wrote:
De bepijling hangt al een tijdje op voorhand.
De fournel is de eerste afdaling (als ik mij niet vergis).
Dus bepijling volgen en na een goeie 10km ben je daar.
Merciekes!!
'T groot mes
Mountainbiker
Location: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,

Post by 'T groot mes »

gilbo wrote:Nog is een vraagske voor de anciens, welke stukken vd marathon kan je best verkennnen van te voren?
Menne maat ga voor 't podium :-) En als ge in Riva en in Willingen kunt winnen geloof ik 'm nog ook :wink:

Is er iemand die een stukje topomap van die streek heeft? (Garmin topomap that is..)
als je die ambitie hebt is vooral het laatste stuk belangrijk vanaf de laatste (echte)bevoorrading (er is nog een drankpost na het strandstuk). daarna komen nog een aantal steile maar heel korte klimmen als je het verkeerde spoor kiest sta je te voet en kan een ander rijden
Dirty Daddy
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)

Post by Dirty Daddy »

GVD......HEMD DER ZIN IN....NOG AFTELLEN TOT MAANDAG 0.00U
The Doctor 46
Mountainbiker

Post by The Doctor 46 »

Ze geven wel zo geen goed weer. Lichte regen of motregen
Het is te hopen dat het nog veranderd.
gilbo
Mountainbiker

Post by gilbo »

Op mijn smartfoonapp van accuweather zie ik tot en met donderdag alleen maar een gele bol, weet niet wat dat symbool wil zeggen maar als het regent zal het toch warme regen zijn 8)
Reindert
Mountainbiker

Post by Reindert »

zondag ook droog, donderdag en vrijdag wel wat motregen volgens de franse meteo's...

Die veranderen wel elke dag van pictogrammeke :-)

Mijn ervaring met de cote d'azur leert me dat de zon zal schijnen als het zo ver is 8)
Post Reply