Veldrijden 2011-2012

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
cherryman
Mountainbiker

Post by cherryman »

Bij mijn weten mag je toch een keer afwijken van je lijn in de TdF ?
Was Nys nu terug naar het midden gekomen en had hij dan terug de deur dichtgedaan oké... Maar dit is gewoon de eerste die zijn lijn afschermd. In mijn ogen leep gespeeld, maar niet zo erg als wat de Clercq vroeger allemaal deed... :-?

Ook al ben ik een Nys-fanaat, het wordt nu wel eens tijd dat de regen komt, want al die snelheidswegcrossen dat is toch ook niet alles!
debiker
Mountainbiker

Post by debiker »

alexi wrote:Nys is een smeerlaptje

Van volledig links naar volledig rechts terwijl pauwels er echt wel naast zat.
En Nys wist het maar al te goed dat hij in fout was,anders ging hij nie met een verontschuldigend smoeltje zo rap na de streep omkijken naar Kevin.

Wat ne zielige coureur

slim gereden van nys !!! =D>

de kleine kan niet babbelen en kan nog de koers niet lezen ook :oops:

in plaats van altijd maar om te kijken en te slepen ,had hij gewoon doorgereden in de laatste strook in het veld ging nys er niet meer over komen en kon hij eerst aan de spurt beginnen en t'was niet ver genoeg voor nys om erover te komen punt gedaan !!! #-o

Maja als ge weet wie er achter de ploeg staat zegt het genoeg !!
was in zijne tijd de grootste janker die er ooit heeft gereden en als hij verloor was er altijd wel iets !!

:(
Last edited by debiker on Sun 27 Nov 2011 10:46, edited 1 time in total.
jfcb
Mountainbiker

Post by jfcb »

Pauwels heeft zich gewoon laten vangen. Nys had recht om naar de ene kant te gaan zodat Pauwels in de wind over Nys moest komen. Als je dan toch de verkeerde beslissing neemt en denkt dat je door het gat kunt springen om zo Nys te verslaan, moet je daar maar mee leven.
En dan nadien een klacht indienen, tjonge jonge. Dat vind ik pas laag bij de grond.
En degene die verwijzen dat de gevolgen van het afwijken van je lijn in een massaspurt in de Tour de France wel anders zouden zijn: Dit is geen TDF, dit is geen massaspurt waarbij je tientallen andere kan doen laten vallen, maar dit gaat om een spurt tussen 2 veldrijders over een aankomst die breed genoeg is om een andere renner voorbij te steken.
kevx
Mountainbiker

Post by kevx »

Nys wint verdient imo...

en die klacht ligt nie aan Pauwels maar aan die jankende ploegrijders. Die stoken dieje kleine op en proberen er een arrogante crosser van te maken.
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

Ik heb de beelden enkel van voor gezien en zal dus niet oordelen over het al dan niet onrechtmatig sprinten van Nys, al zag ik hem toch meer dan anders naar de ene kant zwiepen. Met meer dan anders bedoel ik dat de sprint niet zo rechtlijnig was of deze die we gewoon zijn te zien tussen 2 man in de cross. Als dit correct was of niet ga ik me niet over uitspreken, daar zijn officials voor.
Ik ben absoluut geen Nys-fan, verre van zelfs en ik heb wel sympathie voor de manier waarop Pauwels koerst, zeker dit jaar. Hij heeft zich gemanifesteerd van volger tot iemand die de cross 'draagt' en ook eens de boel kan/wil opentrekken of de achtervolging gaat inzetten ipv om zich heen te kijken zoals zovelen.
Tot nog toe vind ik het een leuk seizoen, die wat meer variatie brengt dan de voorgaande jaren, dan denk ik ook aan de sterke prestaties van Aernouts, die zich ook steeds vooraan weet te handhaven en de jonge Meeusen die als jonge gast ook vorige week in beide crossen kon overtuigen. (Eens zien wat dit morgen geeft met weer 2 zware crossen op een weekend).
Laat het seizoen maar doorgaan zoals het nu is en voor de debateurs hier in dit topic aangaande de sprint: we zitten hier met supporters van de ene kant en van de andere kant en iedereen (of de meesten toch) zullen hun eigen kant gaan verdedigen, maar zo kunnen jullie nog 100den pagina's vullen zonder een akkoord te bereiken... Zie maar hoe het ging in ons parlement :wink:
pliepla
Mountainbiker

Post by pliepla »

debiker wrote: de kleine kan niet babbelen en kan nog de koers niet lezen ook :oops:

inplaats van altijd maar om te kijken en te slepen ,had hij gewoon doorgereden in de laatste strook in het veld ging nys er niet meer over komen en kon hij eerst aan de spurt beginnen en t'was niet ver genoeg voor nys om erover te komen punt gedaan !!! #-o
Debiker kan niet schrijven ... om maar 't zeggen dat ik het laag vind om Kevin op z'n niet-kunnen-spreken te pakken.
debiker
Mountainbiker

Post by debiker »

pliepla wrote:
debiker wrote: de kleine kan niet babbelen en kan nog de koers niet lezen ook :oops:

inplaats van altijd maar om te kijken en te slepen ,had hij gewoon doorgereden in de laatste strook in het veld ging nys er niet meer over komen en kon hij eerst aan de spurt beginnen en t'was niet ver genoeg voor nys om erover te komen punt gedaan !!! #-o
Debiker kan niet schrijven ... om maar 't zeggen dat ik het laag vind om Kevin op z'n niet-kunnen-spreken te pakken.

Ik pak niemand aan maar als je een ander er wil voor laten opdraaien voor iets dat hij zelf in de hand heeft gewerkt moet hij dan ook niet janken !!!
en hoge bomen vangen nu éénmaal wind !!

en hopelijk is het nu in orde wat ik heb geschreven want blijkbaar zijn er hier die rap op hun tenen getrapt zijn als je iets fout schrijft !!!! #-o :( :(
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

nijs is altijd een slecht verliezer geweest en schuwt nooit vuile truken, voor mijn part rijden ze hem met zen bakkes op de bomen dranghekken en meer van dat, kan hem ni rieken of zien, en laat nu de haatmails maar weer komen :lol:
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

yajop wrote:nijs is altijd een slecht verliezer geweest en schuwt nooit vuile truken, voor mijn part rijden ze hem met zen bakkes op de bomen dranghekken en meer van dat, kan hem ni rieken of zien, en laat nu de haatmails maar weer komen :lol:
Dit zegt meer over U dan over Nys :roll:
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

yajop wrote:nijs is altijd een slecht verliezer geweest en schuwt nooit vuile truken, voor mijn part rijden ze hem met zen bakkes op de bomen dranghekken en meer van dat, kan hem ni rieken of zien, en laat nu de haatmails maar weer komen :lol:
Dat je het niet voor Nys hebt, dat is te begrijpen. Maar wat je hem toewenst, is laag bij de grond. Het zegt meer over jou dan je maar wilt. Ik heb liever een Nys die antwoord met de pedalen, in plaats van grote woorden in de mond te nemen. Pauwels heeft een zeer mooie toekomst voor zich. Alleen moet hij nog veel leren, ook de kneepjes van het vak. En zijn ploegleider kan beter zwijgen, want hij op dezelfde plaats op net dezelfde manier als Nys deed gisteren. Misschien heeft zijn dopinggebruik ervoor gezorgd dat hij dingen vergeet :^o
Post Reply