Voor eeuwig en altijd
In gedachten
Passie bracht ons samen
Een met ons voor altijd
Rijden doen we nooit meer alleen
Heinz
Overlijdensbericht
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Viper
Pas nu het artikel kunnen lezen en er stil van geworden. Passende woorden vinden is niet eenvoudig maar toch :
"Ze zeggen zoveel. Dat het went. Dat de tijd een helende mantel is. Zoveel dat het overgaat als griep, vervaagt in het stof van de dagen. Maar het blijft hangen als mist op mijn haar. Ik overwinter in verdriet, om hoe het was, had kunnen zijn. Je bloeit liever dan ooit voordien, met nog zachtere kleuren van leven, hoewel ze zeggen dat het niet mag. Ze zeggen zoveel. of liever nog niets. En dat went nooit ..." (Marc Naessens)
Veel sterkte aan de familie van Viper. Put kracht uit de absolute zekerheid dat hij door een grote groep vrienden nooit vergeten wordt!
"Ze zeggen zoveel. Dat het went. Dat de tijd een helende mantel is. Zoveel dat het overgaat als griep, vervaagt in het stof van de dagen. Maar het blijft hangen als mist op mijn haar. Ik overwinter in verdriet, om hoe het was, had kunnen zijn. Je bloeit liever dan ooit voordien, met nog zachtere kleuren van leven, hoewel ze zeggen dat het niet mag. Ze zeggen zoveel. of liever nog niets. En dat went nooit ..." (Marc Naessens)
Veel sterkte aan de familie van Viper. Put kracht uit de absolute zekerheid dat hij door een grote groep vrienden nooit vergeten wordt!
Stimpie verwoordt het correct. Van de vele leden die regelmatig een postje doen op het forum, was Viper zeker één van de weinigen waar ik spontaan een "de" zou voorzetten: "dè Viper". Ik heb hem helaas nooit in het echt ontmoet, maar ik zou het in zekere zin ook "een eer" hebben gevonden.Stimpie wrote:Blij was ik dat ik "de Viper" eindelijk eens had ontmoet
Veel sterkte toegewenst aan zijn familie.
Mark.
Heb er ook geen woorden voor... 
Zit hier met een krop in m'n keel.
Heb Viper 2x tegengekomen en het was 2x een aangename en leerrijke ontmoeting.
Een groot verlies voor dit forum, maar nog veel meer voor zijn familie en vrienden.
Veel sterkte aan zij die achterblijven.
Morgen rijd ik ook met een zwart lintje...
Zit hier met een krop in m'n keel.
Heb Viper 2x tegengekomen en het was 2x een aangename en leerrijke ontmoeting.
Een groot verlies voor dit forum, maar nog veel meer voor zijn familie en vrienden.
Veel sterkte aan zij die achterblijven.
Morgen rijd ik ook met een zwart lintje...