Genoten van km 1 tem km 65
Of was het nu 70, of 75?
Anyway, super bevoorrading; uitstekende bepijling, nice après, ...
Volgend jaar ben ik er terug!
Zo 15/05/2011 Langdorp :: 3Action classic
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Rucher
- Mountainbiker
vandaag alleen voor de 85gekozen(ook maar 80) en er dik van genoten..in het begin beetje schrik gehad om kletsnat aan te komen maar ondanks een korte bui en wat gemiezer zelf van een lekker zonneke kunnen genieten..en liever zo voor de ondergrond..tenminste ni zo stoffig.
Betreft organisatie..top
bepijling en bevoorrading,parking en zelf inschrijving en wat ik zelf altijd top vind is bordje voor de laatste 5/3/1 km..weet je of je kan beginnen uittrappen of de laatste jus er nog kan uitpersen
Ondanks vele gekende traks toch een verrassende tocht voor mezelf met enkele ongekende patjes na de werken in aarschot
Hier zien ze me next time weer want vandaag een hoog funfactor gevoel..thks
En nu maar hopen op beetje geslaagde fotos
Betreft organisatie..top
Ondanks vele gekende traks toch een verrassende tocht voor mezelf met enkele ongekende patjes na de werken in aarschot
Hier zien ze me next time weer want vandaag een hoog funfactor gevoel..thks
En nu maar hopen op beetje geslaagde fotos
www.mtb-you.beS k u l l wrote:Eerste TT na 2 jaar inactiviteit en meteen weer enorm van genoten!
Dikke pluim voor de organisatie.
En welk was de correcte link weeral waar de foto's opkwamen?
Blijkbaar staan ze er morgen op.
Grts
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
wederom de 110 komen rijden, al bleken het er maar 105 te zijn met 1170 Hm. Mooi parcour met de leukste stukken in de laatste 15km. 4 uitgebreide bevoorradingen + een spagetti erbovenop
. Enig minpunt was de bepijling, vooral hinder van gehad op de stukken van de lange afstand. pijlen hang je net voor een bocht of afslag, niet erin. Maar het heeft de pret niet gedrukt. Tot volgend jaar

Als ge 2h met de auto moet rijden om in Wolfsdonk te raken, dan rij je natuurlijk de 110km 
Samen met Sliekske en Cowboy Peter genoten van begin tot einde.
Kers op de taart waren de laatste 20km
Pas om 8h gestart en aan een gezapig tempo stonden we na 4h50 terug voldaan voor de deur, om ne lekkere spaghetti te verorberen.
Op een bui of 2 na, weinig regen, en het parcours was subliem.
Tot de volgende!
Samen met Sliekske en Cowboy Peter genoten van begin tot einde.
Kers op de taart waren de laatste 20km
Pas om 8h gestart en aan een gezapig tempo stonden we na 4h50 terug voldaan voor de deur, om ne lekkere spaghetti te verorberen.
Op een bui of 2 na, weinig regen, en het parcours was subliem.
Tot de volgende!