Dat zal te maken hebben met het tempo he...uncle sam wrote:Dieter ex Mx-er wrote:super tochtje, 83km fun en heel de weg goe gezelschap
Ah met Katrien rijde de tt wel uit, en met ons niet. Schoon van u!
Za 30/04/2011 Wortegem-Petegem :: 1meitocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
yep, blijkbaar een probleem met de muziek en niet zozeer met de lengte... Dus aan het aanpassen...Vissie2 wrote:Leuke filmpjes, maar uw laatste wordt geblokkeerd op joetioebe
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
=> deel 4 bouvelobos (na een vijftal minuten rare manoeuvres omdat mijn blokskes van mijn voorrem er uit sprongen...
=> deel 5 bouvelobos tot en met Blaarhoek
-
manontheside
- Mountainbiker
Post by manontheside »
In het laatste filmpje op 1:50 rijd je verkeerdRock Rider wrote: => deel 4 bouvelobos (na een vijftal minuten rare manoeuvres omdat mijn blokskes van mijn voorrem er uit sprongen...
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Weet er iemand wie foto's aan het"schieten" was in "den" bos(denk Bouvelo)?
En zo ja waar deze te bekijken/kopen zijn?
En zo ja waar deze te bekijken/kopen zijn?
Inderdaad prachtige tocht, staat enkele jaren met stip genoteerd in mijn agenda. Verrassend door de tocht grotendeels om te keren ten opzichte van vorig jaar.
Enige minpuntje (heb ik al bij verschillende commentaren gelezen): de afstand! Ben gestart voor de 45km. Uiteindelijk ben ik op het einde van deze tocht de bordjes van Domein de Ghellinck beginnen volgen, want ik had op dat moment reeds meer dan de voorziene 45km. Bij aankomst aan mijn wagen bleken dit er in totaal bijna 55 te zijn en dan heb ik het laatste stuk van het parcours niet meer gevolgd.
Ik begrijp dat men er enkele km's kan naastzitten en dat men de afstanden afrondt omdat dit mooier oogt, maar er meer dan bijna 20% naastzitten is wel een beetje te veel van het goede. Vooral mijn tijdschema liep hierdoor aanzienlijk in de war, ik was laat gestart en was hierdoor nog later terug dan voorzien! Ook de vorige jaren had ik hier steeds een pak meer kilometer dan wat aangekondigd werd.
Voor de rest:

Enige minpuntje (heb ik al bij verschillende commentaren gelezen): de afstand! Ben gestart voor de 45km. Uiteindelijk ben ik op het einde van deze tocht de bordjes van Domein de Ghellinck beginnen volgen, want ik had op dat moment reeds meer dan de voorziene 45km. Bij aankomst aan mijn wagen bleken dit er in totaal bijna 55 te zijn en dan heb ik het laatste stuk van het parcours niet meer gevolgd.
Ik begrijp dat men er enkele km's kan naastzitten en dat men de afstanden afrondt omdat dit mooier oogt, maar er meer dan bijna 20% naastzitten is wel een beetje te veel van het goede. Vooral mijn tijdschema liep hierdoor aanzienlijk in de war, ik was laat gestart en was hierdoor nog later terug dan voorzien! Ook de vorige jaren had ik hier steeds een pak meer kilometer dan wat aangekondigd werd.
Voor de rest: