Nozisch nieuw dichtingsmiddel !!!

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

Pie Mel wrote:Chamizo staat er zo te zien ook tussen, deze week is passeren se 8)
da's logisch hé da die er ni tussen staat, NoZisch is eerlijk product =D>
Josdevos
Mountainbiker

Post by Josdevos »

Vandaag scheurtje van 5 mm in de flank van mijn Racing Ralph niet dichtgekregen. Binnenband moeten steken.
PhilippeBiker
Mountainbiker

Post by PhilippeBiker »

Bikepoint,Ninoofsesteenweg 942, 1703 Schepdaal heeft er nu ook een deel in stock. =D> http://www.bikepoint.be/nl/infos.php
Aardbei
Mountainbiker

Post by Aardbei »

Josdevos wrote:Vandaag scheurtje van 5 mm in de flank van mijn Racing Ralph niet dichtgekregen. Binnenband moeten steken.
5mm, da's een halve cm #-o Geen wonder dat je dat niet dichtkrijgt met een sealant :-D
Winno
Mountainbiker

Post by Winno »

Aardbei wrote:
Josdevos wrote:Vandaag scheurtje van 5 mm in de flank van mijn Racing Ralph niet dichtgekregen. Binnenband moeten steken.
5mm, da's een halve cm #-o Geen wonder dat je dat niet dichtkrijgt met een sealant :-D
Inderdaad dat is voor de vuilbak vrees ik, soit zou me toch niet veilig meer voelen om daar mee te gaan rijden [-X
In ieder geval werken doet het volgens mij tot een 3-tal mm maar al wat meer is krijg je volgens mij met geen enkele sealant meer dicht.
MirFlash
Mountainbiker

Post by MirFlash »

Rema Tip Top Special UST
http://www.rema-tiptop.de/portal/Tubele ... 116542.rtt

Ik ga het erop wagen om mijne zak te herschikken, klein fleske latex met een stel van die Rema's.
Ge zijt ne WW of niet :roll:

Hopelijk nooit moeten gebruiken :-?
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Ik heb altijd de repair kit van Parktool bij, nog maar enkel gebruikt met de racer, maar op 1-2-3 is de buba hersteld.
-JP-
Mountainbiker

Post by -JP- »

Bedankt voor de info!!! Ik vroeg laatst naar zoiets bij Vaneyck maar ze kenden niets. Kan je dat ergens kopen in België?
RigolleM wrote:Ik heb altijd de repair kit van Parktool bij, nog maar enkel gebruikt met de racer, maar op 1-2-3 is de buba hersteld.
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

-JP- wrote:Bedankt voor de info!!! Ik vroeg laatst naar zoiets bij Vaneyck maar ze kenden niets. Kan je dat ergens kopen in België?
RigolleM wrote:Ik heb altijd de repair kit van Parktool bij, nog maar enkel gebruikt met de racer, maar op 1-2-3 is de buba hersteld.
Dergelijke zaken bestel ik altijd online: http://www.bike-components.de/products/ ... TB-2-.html!
Winno
Mountainbiker

Post by Winno »

Vraagje RigolleM? Zijn deze patch's dan ook te gebruiken als er al Nozisch in je band zit en de scheur is te groot? Lijkt me nogal een gedoe om deze te bevestigen niet? Want veronderstel dat je dan eerst de binnenkant proper moet wrijven alvorens deze erop te kleven?
Post Reply