Meirhaeghe sluit een comeback niet uit
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- MaC'Red
- Mountainbiker
na net dit interview te hebben gezien blijk ik nog meer geloven in den Filip hoor en wens hem dan ool ALLE sterkte om terug te herbeginnen in gelijk welke actie hij onderneemt ( met uitsluiting van epo wel ).
hij had het algelijk toch even goed moeilijk en in plaats dat raeske even zou zwijgen blijft em doordrammen
, in elk geval " Filip veeeeeeeel sterkte he makker
"
Gizmo
hij had het algelijk toch even goed moeilijk en in plaats dat raeske even zou zwijgen blijft em doordrammen
Gizmo
- A d r i
- Mountainbiker
Een zeer gevoelige Filip zoals hij werkelijk is. Was heel ontroerend.
Ik hoop dat hij die zwarte gedachten uit zijn hoofd kan zetten. Hij is HEEL DOM geweest, maar moet nu vooruit kijken, naar de toekomst.
Ik wens hem veel sterkte !

Ik hoop dat hij die zwarte gedachten uit zijn hoofd kan zetten. Hij is HEEL DOM geweest, maar moet nu vooruit kijken, naar de toekomst.
Ik wens hem veel sterkte !
Zo eentje ?Merlin wrote:
spijtig dat hier geen emoticons beschikbaar zijn die nen dikken middenvinger voorstellen...
Last edited by A d r i on Mon 06 Dec 2004 00:17, edited 1 time in total.
Hé , flauwe plezante, als ge u registreerd om hier dan wat den onozele komen uit te hangen, blijf dan liever weg.The Metalgod wrote:Meirhaeghe is een zieligaard, ze moesten hem levenslang schorsen de nepkampioen!
zoals voor velen geldt ook voor hem het spreekwoord;
WIE ZIJN GAT VERBRAND MOET OP DE BLADEREN GAAN ZITTEN!
Verder hoop ik dat FM dit zonder al te veel kleerscheuren door komt.
Ik wens hem in ieder geval sterkte en succes toe !
- P°
- Mountainbiker
- Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic
Alhoewel dat kerstkaart-gedoe niet zo positief is onthaald heb ik toch de indruk dat het,na de uitzending van Sportweekend te hebben gezien, Meirhaeghe deugd zou doen om te weten dat hij van veel mensen op de volle steun kan rekenen bij zijn verdere mtb-carrière (als coach of als rijder).Zeker in een zwarte periode zoals hij die nu beleeft.Kga daar toch ne poll over plaatsen...