Voor de laagvliegers,
Ik combineer meestal die van Overijse met Nero, lekker wat km en hm.
Als je eerst Overijse rijd, gaat de Nero route al iets minder vlot.
Serge
Hoeilaart- Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Maar singletracks zijn juist het plezantste! Allé, in de sneeuw weet ik nog niet, da zullen we morgenmiddag wel zien.vtteddy wrote:als ge een regelmatige biker bent,moet dat geen probleem zijn.Enkel oppassen voor eventuele ijsplekken.Je bent niet verplicht de singleroute te nemen langs de deboislaan.Er loopt een bredere pad evenwijdig.
Veel succes voor morgen.Ga waarschijnlijk ook rijden in Zoniënwoud morgen,maar rond 13H.
Oppassen voor eventuele ijsplekken in de zin van 'ziet da ge ni op uw bakkes gaat'? Kbegin het gewend te worden zenne
Ik neem liever wa teveel risico en af en toe eens tegen de grond gaan dan voorzichtig rijden en geen fun hebben.
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
iemand enig idee hoe het er bijligt ?
reed er daarstraks voorbij met de auto, en het leek er vrij droog bij te liggen, hoewel een beetje schrik van de verharde wegen die misschien wel bevroren zijn ...
't zou eventueel voor zondag zijn.
reed er daarstraks voorbij met de auto, en het leek er vrij droog bij te liggen, hoewel een beetje schrik van de verharde wegen die misschien wel bevroren zijn ...
't zou eventueel voor zondag zijn.