Hoeilaart- Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
serge
Mountainbiker
Location: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.

Post by serge »

Voor de laagvliegers,

Ik combineer meestal die van Overijse met Nero, lekker wat km en hm.
Als je eerst Overijse rijd, gaat de Nero route al iets minder vlot.

Serge
YSS
Mountainbiker

Post by YSS »

Heb deze route ook even op youtube gezet, gewoon de garmin gedownload en via de mac dan in kaart gezet

SharkBite
Mountainbiker

Post by SharkBite »

Iemand enig idee hoe de route erbij ligt na de sneeuwval van de voorbijde dagen?
YSS
Mountainbiker

Post by YSS »

Ik zou zondag ochtend willen gaan, als het doenbaar is tenminste ?
serge
Mountainbiker
Location: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.

Post by serge »

SharkBite wrote:Iemand enig idee hoe de route erbij ligt na de sneeuwval van de voorbijde dagen?
Wit
vtteddy
Mountainbiker

Post by vtteddy »

als ge een regelmatige biker bent,moet dat geen probleem zijn.Enkel oppassen voor eventuele ijsplekken.Je bent niet verplicht de singleroute te nemen langs de deboislaan.Er loopt een bredere pad evenwijdig.
Veel succes voor morgen.Ga waarschijnlijk ook rijden in Zoniënwoud morgen,maar rond 13H.
SharkBite
Mountainbiker

Post by SharkBite »

serge wrote:
SharkBite wrote:Iemand enig idee hoe de route erbij ligt na de sneeuwval van de voorbijde dagen?
Wit
dat ik daar niet zelf op gekomen ben! #-o
SharkBite
Mountainbiker

Post by SharkBite »

vtteddy wrote:als ge een regelmatige biker bent,moet dat geen probleem zijn.Enkel oppassen voor eventuele ijsplekken.Je bent niet verplicht de singleroute te nemen langs de deboislaan.Er loopt een bredere pad evenwijdig.
Veel succes voor morgen.Ga waarschijnlijk ook rijden in Zoniënwoud morgen,maar rond 13H.
Maar singletracks zijn juist het plezantste! Allé, in de sneeuw weet ik nog niet, da zullen we morgenmiddag wel zien.
Oppassen voor eventuele ijsplekken in de zin van 'ziet da ge ni op uw bakkes gaat'? Kbegin het gewend te worden zenne :lol:
Ik neem liever wa teveel risico en af en toe eens tegen de grond gaan dan voorzichtig rijden en geen fun hebben.
YSS
Mountainbiker

Post by YSS »

Vanochtend stond ik daar, ik begon aan de eerste afdaling in het witte ijs. Tegen de grond, voorwel vloog direct weg.

Ik heb maar opgestaan en teruggewandeld en naar huis gereden, ik zal nog een paar dagen moeten wachten op de nero route!!!!
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

iemand enig idee hoe het er bijligt ?
reed er daarstraks voorbij met de auto, en het leek er vrij droog bij te liggen, hoewel een beetje schrik van de verharde wegen die misschien wel bevroren zijn ...
't zou eventueel voor zondag zijn.
Post Reply