Houffamarathon 2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

BelAir_500 wrote:stop is met te klagen, schrijf u dan niet in hé voor degene die het te duur vinden hé pffffff
een nick name als BelAir zegt natuurlijk genoeg hé :wink:
BelAir_500
Mountainbiker

Post by BelAir_500 »

G-love wrote:
BelAir_500 wrote:stop is met te klagen, schrijf u dan niet in hé voor degene die het te duur vinden hé pffffff
de uwen ook :P
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

BelAir_500 wrote:
G-love wrote:
de uwen ook :P
yep 8)
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

hoop dat het weer betert in de loop van de week (tot nu toe ziet het er niet al te denderend uit).
bij slecht weer start den deze niet (met mijn capaciteit is het om ongelukken vragen) :lol:
Dus met goed weer [-o< komt den deze met een aantal ploegmakkers afgezakt om 57 km te doen (en we slapen in tenten).
Vintage
Mountainbiker

Post by Vintage »

Moet je eigenlijk een bewijs van betaling of dergelijke voorleggen als je op zaterdag je startpakket gaat afhalen? Ik ben vooringeschreven...

En zijn er nog updates ivm de staat van het parcours etc?
BelAir_500
Mountainbiker

Post by BelAir_500 »

ik weet dat het parcours lichtjes is aangepast maar weet niet exact waar

en weet ook dat de start en finish ook anders zijn om voor toeschouwers meer te bieden
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Michilio wrote:Moet je eigenlijk een bewijs van betaling of dergelijke voorleggen als je op zaterdag je startpakket gaat afhalen? Ik ben ook vooringeschreven..

Als ge de zaal binnengaat hebt ge een resem tafels staan met papieren op waar uw naam en startnummer opstaat en die nummer moet ge weten te zeggen aan de desbetreffende tafel ( de afstanden staan er bij ) en ge krijgt uwe envelop met alles erin

MaC'Red 8)
sebbe_vtt
Mountainbiker
Location: Cannondale Flash F1 2011,Mudbike: Pro winner rock shox sid team,

Post by sebbe_vtt »

Ik kan niet wachten om m'n debuut te maken. Deze morgen het kluisbos gaan onveilig maken. Op julie aanraden geen 4bar mr 2bar in m'n banden gepompt. Ondertussen rijd ik ook notube, veel technische stukjes opgezocht, geel toerke en hors piste. Ik ben klaar om met gerust gemoed naar Houffa afzakken.
Vintage
Mountainbiker

Post by Vintage »

MaC'Red wrote:
Michilio wrote:Moet je eigenlijk een bewijs van betaling of dergelijke voorleggen als je op zaterdag je startpakket gaat afhalen? Ik ben ook vooringeschreven..

Als ge de zaal binnengaat hebt ge een resem tafels staan met papieren op waar uw naam en startnummer opstaat en die nummer moet ge weten te zeggen aan de desbetreffende tafel ( de afstanden staan er bij ) en ge krijgt uwe envelop met alles erin

MaC'Red 8)
Mercikes!!
nat180
Mountainbiker

Post by nat180 »

Op de laatste voorinschrijvingsdag de knoop toch nog doorgehakt , ingeschreven op de XL.
Dit wordt een lange dag ... :oops:
Post Reply