Heb vanmorgen de 46 km gedaan, ik heb me goed geamuseerd, continue aan de rekker en piepedood achteraf.
Rit zelf dik in orde, merci aan de seingevers, paar uur in de kou, chapeau.
Inschrijving, lange file voor zij die een vergunning hebben, zo goed als niemand bij inschrijving zonder vergunning, er klopte iets niet, misschien ook duidelijk aangeven, er stond toch volk in de verkeerde rij.
Bevoorrading, ... dat is toch niet ernstig!
achteraf een goeie hamburger en wa bruine leffes hebben veel goed gemaakt.
De organisatie kan dus wel beter.
Zo 13/12/2009 Tervuren
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
wildebeest
- Mountainbiker
Wij hadden inderdaad wafels, bananen, drank en soep, meer moet da voor mij nie zijn!.joeri. wrote:Ik had wel gewoon koeken hoor.Freggeltje wrote: Alleen soep (daar zit geen energie in) en bananen (die kunt ge niet in uwe zak steken), dus maar mijn eigen koeken opgegeten en op het einde om een hongerklop te vermijden de splitsing van de 25km gevolgd.
Een beetje schandalig voor zo'n organisatie...
- Tabula Rasa
- Mountainbiker
-
jaro
- Mountainbiker
Heb gehoord dat er meer dan 1700 deelnemers waren. Misschien was men hierop niet voorzien.Scar wrote:Wij hadden inderdaad wafels, bananen, drank en soep, meer moet da voor mij nie zijn!.joeri. wrote:Ik had wel gewoon koeken hoor.Freggeltje wrote: Alleen soep (daar zit geen energie in) en bananen (die kunt ge niet in uwe zak steken), dus maar mijn eigen koeken opgegeten en op het einde om een hongerklop te vermijden de splitsing van de 25km gevolgd.
Een beetje schandalig voor zo'n organisatie...
Ik heb in ieder geval ook niks tekort gehad, wafels, bananen, soep met ballekes en drank alles was ruim aanwezig.
- Bulls69
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Hebben hem ook gepasseerd en moet zeggen dat zijn armen toch serieus rood zagen van de kouHeb daar ene zien rondrijden in T-shirt... vraag mij af of die morgen niet bij de dokter zit...![]()
Voor de rest prima tocht met de nodige hoogtemeters, +-450Hm op 34.3km.
Toen wij (te vroeg op +-13km) aan de BV kwamen waren er toch koeken/wafels/bananen en soep beschikbaar.
*Parking dik in orde en goed begeleid (om 8u40 toch)
*Inschrijving ging vlotjes, was inderdaad wat onduidelijk waar vergunt of zonder(klein detailtje).
*Parcour dik in orde.
*Bevoorrading met uitzondering van de afstand dik in orde
*Spuitstand geen gebruik van gemaakt, ondanks de aangeboden service
*Seingevers aan gevaarlijke kruisingen
Zeer leuk parcour, niet te vettig, leuke klimmetjes, iets technischere afdalingen en dan plots twee fotografen aan een bareel!
Niet echt gebruik gemaakt van de bevoorrading, was nog aan het opwarmen en dat vond ik ook wat snel. Ik had echter zelf ook extra energie bij, dus dat maakt niet uit.
Zeer goede afspuitstand met hogedrukspuiten en tuinslangen (en mogelijkheid om zelf te kuisen).
Dik in orde, ik kom volgend jaar terug!
Niet echt gebruik gemaakt van de bevoorrading, was nog aan het opwarmen en dat vond ik ook wat snel. Ik had echter zelf ook extra energie bij, dus dat maakt niet uit.
Zeer goede afspuitstand met hogedrukspuiten en tuinslangen (en mogelijkheid om zelf te kuisen).
Dik in orde, ik kom volgend jaar terug!
-
turbotiger
- Mountainbiker
- mahna-mahna
- Mountainbiker
Post by mahna-mahna »
Dat was mijne maat - t'is ne straffe vikingjohand wrote:goed geamusseerd op de 36km... Heb daar ene zien rondrijden in T-shirt... vraag mij af of die morgen niet bij de dokter zit...![]()
Last edited by mahna-mahna on Sun 13 Dec 2009 20:34, edited 1 time in total.
- mahna-mahna
- Mountainbiker
Post by mahna-mahna »
mahna-mahna wrote:correctie : Dat was mijne maat - t'is ne straffe vikingjohand wrote:goed geamusseerd op de 36km... Heb daar ene zien rondrijden in T-shirt... vraag mij af of die morgen niet bij de dokter zit...![]()