Za 05/12/2009 Hertsberge-Oostkamp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Brantano, Brantano,Brantano ,
telkens je komt ...
sta je verstomd. :-D

Deze morgen laat aangezet na 20d inaktiviteit om zeker de forumtrein niet meer te zien . :-D om zodoende een lsd-trainingske te kunnen doen.
(een beetje peddelen , een beetje rondkijken)
De forumtrein onderweg nog tegengekomen als tegenliggers met de gebruikelijke "sleurders" op kop en Nunkel langs achteren (dan nog waarschijnlijk ..)
Een eerstje rondje heel op het gemak , vol verwondering dat het relatief zo goed lag, beter dan vorig jaar. Nergens moeten afstappen , tenzij toen er ene voor mij lag op een brugje.(goed als we zijn heb ik er niet over gereden :-D ).
Tocht was goed maar die laatste kmers staken er toch met kop en schouders boven uit met als supertoetje de Brantano slingerweg in het altijd droge bosje.
Deze getriced natuurlijk. :-D
Wat verder terug over de meet gereden voor een nieuw rondje maar pas enkele km ver en een ferme regenbui besloten om maar de 26km meer te rijden.
Amai dat parcours was volledig veranderd na die regenbui.
Nog een keer of 3 het Brantano hoogtepunt beleefd en in totaal een kleine 80km heel op het gemak.
Gezien dat de auto's van fobi reeds weg waren (3 grijze ...) zelfs niet meer binnengeweest wegens te nat en beginnende koude.
Ondertussen kwam de zon al piepen.
Volgend jaar staat hij terug op de frigo !
betonboerke
Mountainbiker

Hertsberge

Post by betonboerke »

Echt mooie tocht , alles perfect!! maar ben die man uit Mexico (denk ik) tegen gekomen , bij thuis komst vlug mijn bed op gezocht!!

EEN MB VALT NIET VER VAN DE BOOM
Zipzz
Mountainbiker

Post by Zipzz »

TOP! =D>
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Inderdaad ZARREN IS NIET AFGELAST, deze namiddag samen met Henkieboy bij de organisatie geweest met onze reclameborden.

Ieder zegge het voort!!

't Is te hopen dat ze deze klojo vinden. :evil: :evil:

Veel sucses morgen aan WTC Zarrenhof en een talrijke opkomst toegewenst!

Zondag 17 Januari 2010 10e Editie van: "De heuveltjes van Erika" te Klerken.
gitane
Mountainbiker

Post by gitane »

Hey Mudlovers,

Weer genoten :-D van een tochtje vlaamse bossen , en zoals gewoonlijk netjes verzorgd =D> ,weer een pluim voor de hertetrappers . Met het weer van de laatste dagen (of zal ik maar weken zeggen) , zal het voor velen toch een vermoeiende :oops: opdracht geweest zijn . Hoewel ik nog maar weinig kilometers op de teller heb ( 4 toertochten en ong. 280 km) tgv bijberoep id zomer , heb ik me tocht goed kunnen uitleven . De conditie is zeker nog niet wat het zou moeten zijn, maar we werken eraan . Graag zou ik willen weten of er ook iemand in het bezit is van -of ervaring heeft met een GITANE DEFENITIVE (ht 100 of 200 ?) en zijn bevindingen horen . Dit zou ik erg op prijs stellen !!!

Grtz ,Gitane ...
cube(less)
Mountainbiker

Post by cube(less) »

Deze morgen beetje voor 8u gestart(was nog wa donker) en zodoende de tocht lekker zonder druk verkeer kunnen rijden. :P
Na al die regen had ik ook gedacht dat sommige passages niet te doen zouden zijn maar het viel allemaal wel mee buiten hier en daar een modderpoeltje. Ik heb zelfs even gezocht achter grondpaddestoelen al kan da ook zijn doordat ik viel. :oops:
Het slechtste vond ik ook die klei amai heb ik daar mijn verzet pijn gedaan :-? en mijn benen toch ook #-o .
Bevoorradingen waren juist zoals daje in ne supermarkt liep keuze genoeg =D> =P~ =D> =P~ .
Kortom echt genoten van de tocht en staat al genoteerd voor volgend jaar,nadien nog genoten van eerst een warm soepke en dan nog wa alcoholischer vocht :drunk: terwijl we beetje in onze gratis grinta aan het bladeren waren op zoek naar mooi materiaal (lees: schone vrouwen).
Proficiat gasten voor de mooie tocht en apres. =D> =D> =D> =D>
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Zoals steeds een prima tocht. =D> =D> =D> De nieuwe stukken mogen er best zijn en de afsluiter is natuurlijk geniaal. :bounce:
Duidelijk in de (klassieke) winterafbouw van de mtb-conditie toch geprobeerd om aan te haken bij het a-team. Misschien is 'harken' een betere formulering. :oops:
Toch genoten en volgend jaar zeker terug! :wink:
sliekfretter
Mountainbiker
Location: Ghost HTX 5 LC , Storm Nalu beach bike en BXT Carbon beach

Post by sliekfretter »

Met 5 Dunekeuns uit De Panne afgezakt naar Hertsberge om de 48km te doen, wat hebben we geluk gehad dat de weergoden ons eens goedgezind waren op een buitje na , slijk hadden we verwacht en ook gekregen, maar toch heel berijdbaar , enkele stukjes op parcour was het wel "sjieke bieten" , was blij dat ik het bordje " laatste kilometer" zag in het bosje ,want de pijp was ver uit :roll: , volgend jaar terug Hertsberge voor de TT van de Hertetrappers =D>
hieno
Mountainbiker

Post by hieno »

Dit was zoals elk jaar een prachtige rit. De ondergrond lag er ondanks de zondvloed van de laatste dagen toch nog relatief goed bij. Bepijling en bevoorradingen waren perfect. Venijn zat in de staart met dat superlastige stuk in dat gele plakkerige slijk : dat was afzien !
Deze tocht blijft zonder twijfel de beste in de streek.
levensgenieter
Mountainbiker

Post by levensgenieter »

Ook van de partij. Het weer wat afgewacht langs ons kanten (heel de voormiddag regen), om dan tegen 13.00 u. de start te kunnen nemen in het zonnetje. Dankzij de regen was de tocht toch een stukske zwaarder dan vorige edities maar toch overal berijdbaar .Vooral genoten van de vele lange (privé)-bospassage's. Twee bevoorradingen om de 15 km was natuurlijk ideaal en welkom.
Laatste half uur in de gietende regen, maar was naar het einde toe, dus geefde niet. 1919 deelnemers bij deze weersomstandigheden is dan ook dubbel en dik verdiend.

Groeties en tot de volgende.
Post Reply