28/03/09 Assbroek-Brugge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

@Steven:heb je dan geen genummerd kaartje gekregen van de fotograaf met je persoonlijk codenummer op??
Was van de internet-fotografie bestphoto4you.com
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Nee, het was kort na Oelegemberg dat ze van mij ne foto genomen hebben, maar die gast heeft me niks gezegd als ik voorbij reed. Is wel klote dat je op die site enkel via een code kan zoeken... De week te voren in Gavere heb ik nog snel een kaartje kunnen mee pakken...
Tango
Mountainbiker

Post by Tango »

Herder Steven wrote:Al een idee wanneer de foto's te bezichtigen zijn?
Hoi,

we hebben zelf ook heel wat foto's staan. Binnenkort (waarschijnlijk donderdag :roll: :roll: ) komen ze op onze site te staan www.debreydelzonen.be. Kom gerust zien... :lol:

Van die externe fotograaf hebben wij jammer genoeg geen gegevens.
wesley snipes
Mountainbiker

Post by wesley snipes »

Herder Steven schreef:
Al een idee wanneer de foto's te bezichtigen zijn?

Hoi,

we hebben zelf ook heel wat foto's staan. Binnenkort (waarschijnlijk donderdag ) komen ze op onze site te staan www.debreydelzonen.be. Kom gerust zien...

Van die externe fotograaf hebben wij jammer genoeg geen gegevens

Ik heb 6€ moeten betalen aan die externe fotograaf voor mn digitale foto nog wel. veel geld :evil:
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

sliekzwien wrote:Ik heb 6€ moeten betalen aan die externe fotograaf voor mn digitale foto nog wel. veel geld :evil:
ge "moet" dat niet betalen hé, ge kunt 'm in preview bekijken en als ge 'm niet de moeite vindt, dan laat ge het maar zo... ik heb vorig jaar 1x betaald maar vind het idd veel geld om het regelmatig te doen... sowieso zijn er (vooral Franse) organisaties genoeg die gratis foto's aanbieden :wink:
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Post Reply