Bonheiden - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Den Deze
Mountainbiker

Post by Den Deze »

Het was een mooi parcour, zeker met het stukje van Haacht erbij.
Heb me zeker geamsuseerd en zal die toer nog wel eens maken ^^
Bumba
Mountainbiker

Post by Bumba »

Ik vernam dat er VWB pijlen hingen op "den hooiberg". Waren deze pijlen voor de inhuldiging van de Bonheiden route??? :-? Bizar
Bolleke
Mountainbiker

Post by Bolleke »

Hoe was het inrijden van het bloso parcour?
Veel volk komen opdagen ,met het slechter weer hier in bonheiden.
Zelf in het Pajottenland gezeten,slechts een half uurtje licht geregend op die 5 uur dat gefiets hebben :lol: :lol:
flex
Mountainbiker

MB route en MB donderdagavonden

Post by flex »

k'heb vandaag de Bonheiden MB route gereden en t'is een echte aanwinst voor de streek. 'k woon al jaren in Rijmenam en heb al dikwijls met de MB'ers op donderdagavond meegereden, maar toch waren er verschillende stukken die ik nog niet kende. Er zijn enkele mooie technische stukken en er lopen veel single tracks door de bossen (boskes :-) ). De gemeente en Bloso hebben een mooie route uitgestippeld en alles is prima aangeduid ! Ook vandaag met de opening en de uitbreiding naar Haacht was het de moeite waard. Ik ga op deze route zeker geregeld trainen.
Guy-ant
Mountainbiker

Post by Guy-ant »

Een vermelding van deze nieuwe vaste route kan evenwel nog niet gevonden worden in de rubriek "vaste routes" ! ?

(ga proberen om nu donderdagavond eens naar Rijmenam af te zakken.)
frederikc
Mountainbiker

Post by frederikc »

toen ik aan de bevoorrading stond bij de kiksham +- 11,45,
heb ik iemand tege die van de bevoorrading hore zegge dat er en goeie 100man zou geweest zijn,

voor een bewolkte/regenachtige dag valt dit nog mee zeker als je weet dat men zou vergeten zijn om het mee te delen op verschillende mtb-sites
dat deze opening voor vandaag was
#-o
frederikc
Mountainbiker

Post by frederikc »

Bumba wrote:Ik vernam dat er VWB pijlen hingen op "den hooiberg". Waren deze pijlen voor de inhuldiging van de Bonheiden route??? :-? Bizar

die pijlen zwart-gele pijlen die daar hingen waren inderdaad voor de opening van het parcour,
alle afwezigen hadden ongelijk, was een mooie rit voor deze streek :bounce:
frederikc
Mountainbiker

Re: MB route en MB donderdagavonden

Post by frederikc »

flex wrote:k'heb vandaag de Bonheiden MB route gereden en t'is een echte aanwinst voor de streek. 'k woon al jaren in Rijmenam en heb al dikwijls met de MB'ers op donderdagavond meegereden, maar toch waren er verschillende stukken die ik nog niet kende. Er zijn enkele mooie technische stukken en er lopen veel single tracks door de bossen (boskes :-) ). De gemeente en Bloso hebben een mooie route uitgestippeld en alles is prima aangeduid ! Ook vandaag met de opening en de uitbreiding naar Haacht was het de moeite waard. Ik ga op deze route zeker geregeld trainen.

gij zijt niet de enige die dit parcour ga afrijden hoor

van die donderdagavonden?
is dit gewoon daar samen komen zonder vooraf in te schrijven, of moet je je vooraf ergens inschrijven?

greetz
frederikc
flex
Mountainbiker

Re: MB route en MB donderdagavonden

Post by flex »

frederikc wrote:
flex wrote:k'heb vandaag de Bonheiden MB route gereden en t'is een echte aanwinst voor de streek. 'k woon al jaren in Rijmenam en heb al dikwijls met de MB'ers op donderdagavond meegereden, maar toch waren er verschillende stukken die ik nog niet kende. Er zijn enkele mooie technische stukken en er lopen veel single tracks door de bossen (boskes :-) ). De gemeente en Bloso hebben een mooie route uitgestippeld en alles is prima aangeduid ! Ook vandaag met de opening en de uitbreiding naar Haacht was het de moeite waard. Ik ga op deze route zeker geregeld trainen.

gij zijt niet de enige die dit parcour ga afrijden hoor

van die donderdagavonden?
is dit gewoon daar samen komen zonder vooraf in te schrijven, of moet je je vooraf ergens inschrijven?

greetz
frederikc

Gewoon om 7.30h naar de St Maartensberg (Rijmenam) komen en met den troep meerijden. Er zijn 2 groepen (1-tje die nog niet in vorm zijn en 1-tje die sneller rijdt).
Den Deze
Mountainbiker

Post by Den Deze »

En als ge tussenin zit? :D
Post Reply