01/03/09 Mol-Wezel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Freggeltje
Mountainbiker

Post by Freggeltje »

duc'y wrote: organisatie was echt TOP,voor alle zekerheid hebben we thuis een doucheke gepakt omdat we dachten dat het met al die drukte ging tegenvallen.
Da's het voordeel van de damesdouches: NOOIT aanschuiven! :P
Remmenlos
Mountainbiker

Post by Remmenlos »

No comment :roll: :roll:
Topsy
Mountainbiker

Post by Topsy »

Fijne TT, goeie organisatie. Heb de 45 maar gedaan omdat ne maat ni fit zat en der dan maar bij gebleven. Na de bevoorrading gasten tegen gekomen met "FORZA" op hun gat in groen rode en zwarte tenukes. Stelletje boeren 1ste klas amaai. Da ze dan eens een race gaan rijden als ze zo wullen vlammen, maar op een tt kunde toch soms eens afgeven of wa voorzichtig zijn vinnek.
Voor de rest 3de maal die tt gedaan en weer tevreden terug naar huis gereden. =D> .

Tot de volgende !!!
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

toffe tt...alleen was Lowie vergeten om mijnen tombolanummer te matchen aan de superbow titan die in de tent stond te blinken, wa een veleoke =P~

verder alleen maar goed geamuseerd...Slingeren over de tracks.
Veel volk...en ook wij nog volop aquarius (vertrokken om 8u30...nipt 21/u).

De laatste 10 km over den asfalt moeten binnenrijden...derailleurkabel over :evil: :( .

Veel bekend volk.
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

vond het tochtje meer dan ok
de streek ken ik vrij goed, en heb daarom mijn eigen afstand ingevoerd: de 54km 8) :-D
de modderstrook net voor de "jachthaven" heb ik omzeild :wink:
de drukte viel voor mij meer dan goed mee
enkel na bv1 wat file... heb ik maar een lusje geskipt en zo voorbij de meute terug het parcours op
tongerlo & frieten links laten liggen
maar wel genoten van de perfecte douche =D>
Bruce Wayne
Mountainbiker

Post by Bruce Wayne »

was weer geweldig, bedankt! 35 km zeer lekker gebold.
Dat van die forza mannen/dames dat kan ik bevestigen. Kwamen erg aso voorbij. Er viel zelfs een vrouw van hun erg hard tegen de grond: ze was even van haar ei af. Was 4 km voor het einde, we hebben haar zo goed mogenlijk geholpen. Was bijna bij de tongerlo stand daar hebben we team forza verwittigd maar het bier vonden ze veel belangrijker.
Crash Boom!
Mountainbiker

Post by Crash Boom! »

filmpje van de tocht te bekijken op www.2fast2follow.tk
FilipF
Mountainbiker
Location: Trek 8000 (2009) / Specialized Stumpjumper Expert ( 2009)

Post by FilipF »

kheb deze tocht moeten missen , is het parcour een bloso tour daar ? of iemand een gps file voor me?

Tnx , volgend jaar wil k er zeker bij zijn!
aanklamper
Mountainbiker

mol-wezel

Post by aanklamper »

=D> =D> =D> voor de eerste maal deze tocht gedaan en ben zeer tevreden. ik was wel op tijd vertrokken (8 uur) , en dan nog een kleinere ronde gepakt (34 km) , dus een vrij rustige rit gehad. :wink: ik vond alles dik in orde. zowel parcour,bevoorrading,organisatie en Tongerlo. :P En samen met de 26km heen en de 26km terug was ik best tevreden met mijn geleverde inspanning . :wink:
vanduffel 1
Mountainbiker

Post by vanduffel 1 »

fijn tochtje, weinig last gehad van fille. de tongerlo smaakte net zoals de frietjes goed! merci voor de vele geleverde inspanningen. hier is veel werk en tijd in gestoken! sjapo voor alle vrijwilligers die hier hun zondag komen opofferen voor ons. merci!
Post Reply