06/12/2008 Hertsberge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Jaja we zijn er ook klaar voor, fietsje goed gesoigneerd, sportzakse staat klaar, cammionette op de'n oprit startensklaar en geertje nu vlug in ze'n bedje.
We laten ons niet afschrikken door het weer. heb net gezien kans op een bui, zal dus toch nog wel meevallen.
Superfan, m-biker en al de rest van de club, succes met jullie VTT. We kijken er naar uit.

Grtn
geertje :wink:
moesti 3d
Mountainbiker

Post by moesti 3d »

leopard wrote:juist nog een keer fiets op punt gezet en gesmeerd met goeie vettige olie waterafstotend'tzal nodig zijn mijn gedacht.
Normaal om 10u00 paraat met moesti 3d,de wezze en acidboy
:bounce: [/code]
kijk er al naar uit de bossen in met ons volledig team tzal cool worden hopelijk beetje regenloos...
Bresciani
Mountainbiker
Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Post by Bresciani »

Grtz @ll,

Morgen ook van de partij met 5 mannen :-) en één schone :oops: deerne :wink: ....
Morgenvroeg (7u30) :roll: aanzetten van Kortrijk om in Roeselare de rest van de groep op te halen :bounce:

Start TT :bounce: rond 9u30 tot max. 10u...

Ik verlang al naar de 100% off-road, 't zal waarschijnlijk wel geen dubbel worden, ik moet rekening houden met de groep die meerijdt met m'n auto hé :wink:, samen uit, samen thuis....

In alle geval, tot morgen en de leute allemaal. :-)
Bresciani
Mountainbiker
Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Post by Bresciani »

Tot morgen..... :-D
Last edited by Bresciani on Sat 06 Dec 2008 00:35, edited 1 time in total.
Bresciani
Mountainbiker

Post by Bresciani »

Hopelijk in supervorm.... :wink:
Last edited by Bresciani on Sat 06 Dec 2008 00:36, edited 1 time in total.
cyclonerick
Mountainbiker

Post by cyclonerick »

Met vertrek om 8u15 in Aalter doorheen stratembos, Kruiskerke, Sint-Pietersveld, zullen we in Hertsberge al zo'n 20 km en heel wat offroad op de teller hebben. Ik hoop dus op een niet al te zwaar parcours, zodat ik (hopelijk) tegen de middag gezond en wel thuis kan komen van mijn eerste Hertsberge-VTT! tot morgen!
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Een beetje later thuisgekomen dan voorzien maar we zullen er staan tegen den achten. Nog vlug wat olie aan het velooke doen en een hazeslaapke.seejoe.
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker

Post by Gigi (Tetters Torhout) »

veeteeteetje wrote:
uncle sam wrote: treintje??

Ik ga deze niet halen,maar ik zal den trein van ten ..... nemen.
We starten met een bende Tetters rond 13.00 uur.

Waarschijnlijk 2 treintjes.
Ne TGV en nen boemmel.

Ge weet wel waar dak zal zitten éé... :lol: :lol:

Moet maar ne keer ip me skoere kloppen aj passeert. Heb lekkers van de Sint gekregen voe in me pulle...

Rekende nochtans meer op iets van zwarte piet na deze week... #-o

@m-biker: zet die emmers maar klaar... =D> en de Leffe ook ééé
Christ D.
Mountainbiker

Post by Christ D. »

Twas zwaar,maar een mooi parcour.De 48 gedaan,na km 40 de man met de hamer tegengekomen,was een hamer van 10kg denk ik :oops: Rustig binnengebold,fietske afgespoten en een hotdog binnengespeeld,da smaakte.
By the weg:ik heb een kilometriekse gevonden,de eigenaar mag mij gerust een pbke sturen met een beschrijving van het tellerke. :wink:
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Het was weer hoogdag in de Hertsbergse bossen. =D> =D> =D> Ondanks het vele water van de voorbije dagen en nachten bleef alles toch prima berijdbaar. Nergens een voetje aan de grond moeten zetten. Organisatie, bepijling, bevoorrading, parcours,.... kortom: het was weer af! Enkel opnieuw geen frietjes gekregen. :roll:
Post Reply