02-11-08 Middelkerke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Mega Mingie
Mountainbiker

Post by Mega Mingie »

Vorig jaar hier een soort van duathlon van gemaakt: zwemmen en fietsen.
Aan de passage rond het vliegveld in één van de kanaaltjes gesukkeld en volledig kopje onder gegaan.
Maar 'k heb me hier al jaren rot geamuseerd. En alleen al voor de Chouffe kom ik af.
Misschien één van onze laatste ritten in Fortis-tenue. We zijn al op zoek naar de nieuwe BNP-Paribas tenues.
berendrieske
Mountainbiker

Post by berendrieske »

Mega Mingie wrote:Vorig jaar hier een soort van duathlon van gemaakt: zwemmen en fietsen.
Aan de passage rond het vliegveld in één van de kanaaltjes gesukkeld en volledig kopje onder gegaan.
Maar 'k heb me hier al jaren rot geamuseerd. En alleen al voor de Chouffe kom ik af.
Misschien één van onze laatste ritten in Fortis-tenue. We zijn al op zoek naar de nieuwe BNP-Paribas tenues.
Kunnen we dan niet meer lachen met de Fortis mannen =P~
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

De Wakkere bakker gaat ook in Middelkerke verschijnen, en vanaf nu is hij extra goed herkenbaar dankzij zijn exclusieve en uiterst zeldzame "Giro Gold Limited Edition" helm. (handpaint)

Image
Falco Peregrinus
Mountainbiker

Post by Falco Peregrinus »

Man man ik kan er niet bij zijn. Zal zondag in Spy m'n pa ophalen die terugkomt van een fietsweekje in Italië. Afhanklelijk van z'n uur van aankomst hoop ik nog voldoende tijd te hebben om snel de TT in Rumbeke af te haspelen.
't klimmerke
Mountainbiker

Post by 't klimmerke »

kzal der jammer genoeg ook niet bij kunnen zijn want rik c heeft een blessure aan de knie
veel beterschap é rik
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Zo net thuis gekomen na een dagje bepijling :P

Enkele vastellingen op het strand gaan de golfbrekers genummerd zijn komende van 17 :roll: naar 1 en wij die dachten dat er maar 13 golfbrekers waren :lol:

In leffinge hebben we in 2 weiden een klein crossparcourtje gemaakt =D> weliswaar zonder bergjes :(

Op het schorre parcours zitten er enkel vettige stukken tussen maar toch berijdbaar =D> , de verhoogde berm langs de autostrade is toch langer of dat we dachten maar goed berijdbaar =D> is nieuw dit jaar en iets uniek =D>

de brugjes worden rechtdoor genomen maar enige voorzichtigheid word toch vooropgesteld , ze zullen aangeduid staan als glad

En nu de apotheose het vliegveld is zeker beter berijdbaar als vorig jaar maar het is toch een lastige stuk , waar mega mindy in het water is gesukkeld hebben we geprobeerd het wat effen te maken =D> en er linten geplaatst =D>

Daarna moet er nog een weide (nieuw dit jaar) bereden worden perfect berijdbaar =D> maar je zal toch de keuze hebben de jaenetten rechtdoor op de baan en de mountainbikers in de weide aan u de keuze :roll:

Morgen middag rijden we met de club de diverse afstanden en dan zullen we de juiste afstanden weten 1 afstand is al zeker de 30 km.

een nieuwe up date morgenavond laat =D>

in ieder geval van harte welkom en wie weet welke verassingen je nog te wachten staat :roll:
BULL150
Mountainbiker

Post by BULL150 »

misschien wat domme vraag,
heb hier juist m'n strandbike rijklaar gemaakt en zou de lange afstand te doen zijn met een racing ralph vooraan en een fast fred achteraan
(vorig jaar met 2 fast freds gereden en geen problemen gekend)

maar nu heeft het toch wat meer geregend hé !!
Mega Mingie
Mountainbiker

Post by Mega Mingie »

berendrieske wrote:
Mega Mingie wrote:Vorig jaar hier een soort van duathlon van gemaakt: zwemmen en fietsen.
Kunnen we dan niet meer lachen met de Fortis mannen =P~
Voor jou zal ik speciaal mijn Fortis-onderbroek aandoen.
Maar ik verwittig je: 't is een al even bruine zaak als de bank zelf.
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

BULL150 wrote:misschien wat domme vraag,
heb hier juist m'n strandbike rijklaar gemaakt en zou de lange afstand te doen zijn met een racing ralph vooraan en een fast fred achteraan
(vorig jaar met 2 fast freds gereden en geen problemen gekend)

maar nu heeft het toch wat meer geregend hé !!
Zou toch maar met tapjes rijden want het heeft hier redelijk geregend !!

En voor die 7 km strand moet je zeker geen strand banden opleggen !

De rest van de tocht gaat via de polders enkele mtb parcours, berijdbare weidestroken ....

Opgelet voor de mensen die komen vanuit richting Oostende volgt vanaf de sea shoppingcenter de omleidings borden ricting Middelkerke, de markt is voorzien speciaal voor parkeerplaatsen voor de auto's van de mtb's, ook aan de brandweer kan je parkeren.

De bikers die komen vanuit richting Slijpe volg gewoon de borden Middelkerke en de rest zal zichzelf wel loodsen naar de inschrijvingszaal.

tot morgen :wink:
gu
Mountainbiker

topclub

Post by gu »

De TopClub-Waregem zal er ook bij zijn, met hoeveel leden is nog niet geweten.
Nadien zakken we met z'n allen af voor een lekkere steak in de Mikke, zal trouwens nodig zijn na die 75km
Post Reply