Mtb'ers Noorden van Antwerpen (Omstreken Stabroek)

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

rubber-12 (over de nightride in Stabroek) wrote:Kan ik bij iemand in het wiel komen rijden? Dan wil ik wel proberen voor de nightride.

Verder doe ik TT's meestal alleen, ik heb nog niemand uit de buurt gevonden die wat dezelfde snelheid aanhoudt en om onderweg tegen te zeveren.
Rubber, ik heb hier niet op gereageerd omdat ik u niet wilde pushen van mee te gaan, want als er dan toch iets fout loopt dan zou ik me daar verantwoordelijk voor voelen. Zonder licht is riskant, zelfs als ge in iemands wiel hangt. Een goed helmlichtje kan hier al veel doen. Misschien een tip voor de volgende keer. Omdat ik al eens meer berichtjes van u tegenkom had ik wel eens met u kennis willen maken, maar die gelegenheid zal zich vroeg of laat wel eens voordoen zeker!

Ik rijd niet heel snel en tijdens het fietsen babbel ik weinig, hoor, dan heb ik m'n energie nodig om te trappen en moet 'k mijn aandacht bij de weg houden!

Ik lees dat jij zondag naar Ossendrecht gaat rijden. Volgens een Nederlandse biker die ook al eens op 't Belgische forum komt kijken moet dat een mooie toer zijn. Wij trekken naar Brecht. Dat was een optie van nidecker en rudie, dus lag de keuze vast. Als er ooit een gemeenschappelijke keuze is, kunt ge met ons eens meerijden als ge zin hebt hé, altijd welkom. Of als ge ooit zin mocht hebben om eens hier of daar een vaste route te rijden... Een mooie toer gewenst in Ossendrecht. Het zal morgen ook nog weel mooi weer blijven zeker? Groeten.
board
Mountainbiker

Post by board »

Ik was er dus ook (zelfs beetje tevroeg) en geen enkel moment spijt van.
Effe in beging dacht ik dat het via die veldweggetjes maar nen platte toer ging worden maar toen moest het beste nog komen. Dus zeer schoon parkoer =D> zeer goede bevoorrading =D> =D>(een van de betere dit jaar) en goei apres bike!!!
Groot gedeelte van den toer alleen gereden en geen moment het gevoel gehad dat ik te weinig licht bij had. Dus dat is ook goegekeurd.
Dus tot volgend jaar cracra's en doe zo verder.
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Dank u zeer Board ;-). We doen ons best en tis onze eerste keer dat we met pijlen werken dusja ;-). Nog wat bijleren en alle tips zijn welkom. Leerfase nog steeds bezig!!!

Heb al gehoord dat er 2 van ons morgen om 8u in zandvliet hebbe afgesproken en dan naar ossendrecht gaan naart schijnt. Dus wie daarheen ga. Die zullen daar tegen 8.30 zen. Kunde ze nog is groeten!

Allemaal nog amusement vanavond en tot hoors. Den deze ga jeneverkes proeven!
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Vrieskoude velt biker op het slagveld!

Post by StrammerMax »

Vandaag met nidecker en rudie de toertocht in Sint-Job-in-'t-Goor (Brecht) gaan rijden. Mijn toer heeft exact 10 km geduurd en ik kon met mechanische pech weer naar de aankomst. Koud dat het was, zelfs het water in m'n drinkbus was bevroren! Goed dat een bestelwagen mij is komen ophalen! Mijn verslagje over deze toer kan je dus hier NIET lezen!
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Oei das ni goe. wat had je? Ik ben pas tegen 11u wakker geworden dusja... :p
StrammerMax
Mountainbiker

Post by StrammerMax »

Versnellingen geblokkeerd en tandwielen achteraan draaiden zot! Waarschijnlijk water erin dat is beginnen bevriezen. Had vrijdag hetzelfde voor in Poppel, maar dan heb ik 's namiddags m'n fiets in de living laten drogen opdat de nightbike niet in 't water zou vallen! Heb twee jaar geleden op oudejaar dezelfde toer willen rijden en toen pech gehad met 2 ontplofte binnenbanden. Niet gezien dat de buitenband versleten was en dan stulpt de binnenband naar buiten bij het oppompen.

Ik mag deze namiddag in een jeneverkraam gaan staan. De buurtschap van m'n maat in Hoogstraten houdt een winterwandeling en heeft me gevraagd of ik met "bevoorrading" wil gaan staan aan het kapelletje in Achtel (Rijkevorsel). Ik houd m'n lange fietsbroek maar aan onder m'n jeans. Anders ben ik versteven van de kou! Ik vertrek seffens.
rudie
Mountainbiker

Post by rudie »

Vandaag met paul en de nidecker de toer gereden in sintjob(brecht). Maar spijtig moets paul opgegeven in maria-ter-heide wegens mechanische pech.Heb nog een tijdtje gewacht daar aan het militare domein maar zag niemand van mijn bikematen.Heb nog proberen te bellen maar te vergeefs.Heb dan maar verder gereden voor de 27km.Had alleen last van koude handen voor de rest vond ik het een mooie toer,alleen dan dat ik deze toer alleen gereden hebt.
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Das idd ni fun zo alleen rijden :p. Ken da :D. Zen altij alleen ;-). Moet is trug conditie opbouwen.
@ rudie. Volgende keer hopen da ze gene pech hebben he :D.
@ strammer : Jeneverkes niet voor uzelf houden!!! UITDELEN DIE HANDEL :p
StrammerMax
Mountainbiker

Nightbiker door koude geveld op singletrack!

Post by StrammerMax »

Sorry, rudie, dat ge alleen hebt moeten rijden! Ik had het liever anders gehad. En bedankt nidecker dat ge als nen echte vriend zijt teruggekeerd om te zien wat er scheelde. Ik vind het vooral jammer dat jullie plezier ook voor een stuk naar de vaantjes was. Volgende keer hopelijk meer geluk. Groeten. Strammer.

Het was koud naast de kerststal-met-2-schapen aan 't kapelletje in Achtel, maar met m'n fietspak onder m'n jeans en winterjas had ik daar geen last van! Een geluk toch dat jenever niet bevriest. Bevoorrading was ok: tomatensoepke, warme chocomelk, 5 soorten jenever en nen heten hond! Nog eens groeten. Max.
StrammerMax
Mountainbiker

Help mij, ik zit hier te sukkelen!

Post by StrammerMax »

Even volledig off-topic! Vandaag vanaf 18.00 u kon ik mijn ADSL-modem van Belgacom installeren. Maar ik heb daarvoor internet explorer 5.5 nodig. Men kan dat kosteloos downloaden, maar als ik dat met mijn inbelverbinding doe, dan duurt dat meer dan 6 uren! Ik kan toch geen 6 uren voor dat scherm blijven zitten hé. En wie weet wordt de verbinding halverwege verbroken. Ik heb evenmin een usb-poort op deze oudere computer, enkel een DVD-rom en een diskettestation. Is er soms iemand die weet hoe ik mijn probleem kan oplossen? Ik ga morgen wel eens langs in de telefoonwinkel waar ik het modem kocht. Ik heb hier ook nog Windows 98. Dat zou volgens de verkoper geen probleem zijn, maar over die explorer heeft hij niks gezegd. Het is precies altijd een fluitje van een cent, maar bij mij lukt zoiets nooit! Is er iemand die me kan helpen?
Post Reply