ah nog ene die de sfeer komt opsnuiven.s-biker gert wrote:Ik ben daar van donderdag, is da vroeg genoeg?Kevindn wrote:Als je vroeg in houffalize aanwezig bent zal je makkelijk een parkeerplaatsje vinden kan je rustig je nummer gaan afhalen en kan je rustig naar je startbox gaan, nog wat aan je bike prullen, opwarmen,... Als je later aankomt dan zal alles wat hectischer zijn en zal je minder "relaxed" naar de start kunnen gaan.Mojobiker wrote: Da weet mijne kleinen teen ook.
Bijvb. in Theux dit jaar waren wij vrij goed op tijd hebben we geen problemen gehad met parkeren en de afhaling van onze startnummer. Maar ik heb mensen gehoord die na ons zijn aangekomen en die een half uur staan aanschuiven hebben om hun nummer te bemachtigen waardoor ze helemaal achteraan de startbox moesten plaatsnemen...
Ik denk niet dat daar iemand een extacte tijd kan op plakken aangezien de bepalende factoren voor iedereen individueel nogal uiteenlopend zullen zijn.
En anders vraag je het aan uwen kleinen teen he![]()
Ik kom vanaf de vrijdag, eerst werken tot 12.15 en dan de baan richting la roche tot maandag avond.
Massini