blauw-zwart?clubboys wrote: Ze staan al blauw van te klappen
http://www.blue-army.com/mm/?pagina=Songbook
Post by MoozeMeiske »
blauw-zwart?clubboys wrote: Ze staan al blauw van te klappen
Post by archie bunker »
Post by Rock Rider »
Rock Rider wrote:Hier de 60 km gebold... Eerst van thuis naar daar, dan den tocht en met den bike terug... Uiteindelijk een 80 tal kilometer op den teller... Met de wind op bepaalde momenten kon da wel tellen zunne...
Mij geamuseerd¨, soms glijden, een paar keer voet aan de grond gezet![]()
Mij in het begin een beetje teveel gegeven denk ik en dit op het einde moeten bekopen... mede door de knieblessure die genezen is, maar waardoor ik het nog altijd wat kalmer aan doe... Aan de trapkes die we moesten opgaan tot aan de schelde wel kramp gehad en amaai, da doe geen deugd...
@ Moozemeiske... aangename kennismaking aan den après...
Post by Rock Rider »
BEASTY wrote:Rock Rider wrote:Hier de 60 km gebold... Eerst van thuis naar daar, dan den tocht en met den bike terug... Uiteindelijk een 80 tal kilometer op den teller... Met de wind op bepaalde momenten kon da wel tellen zunne...
Mij in het begin een beetje teveel gegeven denk ik en dit op het einde moeten bekopen... mede door de knieblessure die genezen is, maar waardoor ik het nog altijd wat kalmer aan doe... Aan de trapkes die we moesten opgaan tot aan de schelde wel kramp gehad en amaai, da doe geen deugd...
rij jij niet met de zelfde banden als ik ? black shark's
gr
BEASTY
heb ook in het gootje moeten rijden want anders sleerde ik door als ik wat power stakRock Rider wrote:BEASTY wrote:Rock Rider wrote:Hier de 60 km gebold... Eerst van thuis naar daar, dan den tocht en met den bike terug... Uiteindelijk een 80 tal kilometer op den teller... Met de wind op bepaalde momenten kon da wel tellen zunne...
rij jij niet met de zelfde banden als ik ? black shark's
gr
BEASTY
ja hoor, maar vooral moeten voet aan de grond zetten als er enen voor mij een schuiver maakte... zoals de kwaremont... Op de Patersberg uit het gootje gegleden en er niet meer in geslaagd om me op gang te trekken...
Post by kampfschwein »
Post by kampfschwein »