Carnavalsmuziek natuurlijkRikske wrote:Pfff, kiezen tussen schlagers en karnavalsmuziek, niet gemakkelijkHubertje wrote:Damn moest ik in Baal wonen, zou ik alleen al voor die schlagers supporteren voor Bart!.
BK Veldrijden
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
uwe uitslag klopt wel, maar de uitleg die eronder staat klopt van geen kanten.bert bibber wrote:Nr 1 Nys![]()
Nr 2 Wellens![]()
Nr 3 Albert![]()
Als nys de andere rijders niet los rijd na 4 rondes wint hem niet !!!!
zo simpel is dat ( als er taktiek bij de pas komt wint wellens )
Nys moet vanaf de eerste ronde volle gas geven !
- absalon
- Mountainbiker
- Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt
Ruben,Putteke wrote:Hier ga ik je even tegenspreken.absalon wrote:We hebben een heel eerlijk BK podium gekregen en dat is toch al heel veel. Ok ik had liever Bart op 1 gezien, maar dat is dan voor binnen een drietal weken heIk zou toch liever een Nys op het podium hebben, maar moest hij pech hebben mag het van mij zeker een Wellens zijn die wint. Hij is na Nys de beste van het seizoen, ook al heeft hij nog maar 2 overwiningen. Als het maar de beste is en dan nog het liefst een belg.
Nys zal wel op het podium staan he, maar dan op de 2e plaats