sven nys

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Locked
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

Antonio's pizza wrote:
Xescobiker wrote:
Rikske wrote: We zullen op het komende WK is zien of de Fidea's het gat op Stybar gaan dichtrijden als die toevallig alleen weg is :wink: .
moeilijk om te zwijgen he als ze zo'n onzin verkopen he?
ik ken da gevoel!!!maar ge hebt wel altijd gelijk in de dingen die ge schrijft. =D>
natuurlijk gaan die da gat ni dichtrijden!!!want dan word hanske kwaad!!
Dus, je praat het goed omdat MISSCHIEN iemand anders het OOK zou doen? :roll:
Nee, ik praat helemaal niks goed, maar iemand die denkt dat er bij het WK één Belgisch Team staat is wel érg naïef :roll: .

En dat de Fidea's Stybar niet zouden terughalen is wel een zekerheid, daar moet je géén misschien voorzetten (en zeker niet in drukletters). Of denk jij dat die met Nys in hun wiel achter de jonge Stybar aangaan ? Nee, dan laten ze Nys zichzelf wéér eens kapot rijden om het gat te dichten om zo een volledig Fidea podium te hebben zeker :roll: .

Langs de éne kant hoop ik een beetje op zo'n scenario, dan is het in de toekomst ook gedaan met dat gezever over Nys/Groenendaal. Langs de andere kant hoop ik natuurlijk dat Nys de regenboogtrui nog eens pakt, ik ben ondertussen bijna vergeten hoe die trui er eigenlijk uitziet, maar wat wil je, 't is niet dat we hem dikwijls op een podium zien ofzo hé :wink: .
Antonio's pizza
Mountainbiker

Post by Antonio's pizza »

Je redeneert vanuit het standpunt dat wat de ene gedaan heeft , mag, omdat iemand anders het mogelijks misschien als de situatie zich zou voordoen wie weet misschien wel, het dan ook OK is.

Nys heeft gezegd niets te willen doen voor de nationale ploeg, en dit ook bewezen. En iemand die niets wil doen voor de nationale ploeg hoort dan ook niet opgenomen te worden in de nationale ploeg.
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

Heb vandaag een reisje geboekt naar treviso se.
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

Antonio's pizza wrote:Je redeneert vanuit het standpunt dat wat de ene gedaan heeft , mag, omdat iemand anders het mogelijks misschien als de situatie zich zou voordoen wie weet misschien wel, het dan ook OK is.

Nys heeft gezegd niets te willen doen voor de nationale ploeg, en dit ook bewezen. En iemand die niets wil doen voor de nationale ploeg hoort dan ook niet opgenomen te worden in de nationale ploeg.
[ironie mode] Zucht, allé vooruit dan, de Fidea's gaan hun krachten bundelen met Nys moest Stybar alleen op kop rijden en de wereldtitel binnen handbereik hebben. En nu moet ik mijn schoentje gaan klaarzetten voor wanneer de heilige Sint komt :roll: .

En ja, het is pas sinds dat Nys gezegd heeft niks meer voor de Belgische ploeg te doen dat de Fidea's hun "ploegtaktiek" toepassen, daarvoor was alles koek en ei. [/ironie mode]

Wat moet het als Fidea fan toch pijn doen om keer op keer Nys het hele ploegje op een hoopje te zien rijden. En omdat de Fidea's dan hun hele seizoen moeten proberen te redden in 2 wedstrijden (BK en WK) ligt dit dan ook héél gevoellig, zeker wanneer Nys ook hier is één keer de kaas van tussen hun boterham haalde.

Enfin, we zien wel hoe het loopt, nu kap ik er hier echt mee, want we zijn al een tijdje in een welles/nietes spiraal gesukkeld.

@Xescobiker: Allé, dan ga jij op de eerste rij staan als het zover is, moet wel leuk zijn om zo "op verplaatsing" het WK mee te maken.
Antonio's pizza
Mountainbiker

Je blijft maar de toekomst te voorspellen wat er gaat gebeuren volgens jou op de volgende WK's, dat is uw enige argument, geen enkel feit. Je probeert Fidea te beschuldigen van feiten die zich nog niet eens hebben voorgedaan, ben je de nieuwe Nostradamus in wording?

In een gewone cross mag iedereen tegen iedereen crossen voor mijn part, maar niet op een WK. Dan moeten Wellens en co ook niet de andere belgen in de vernieling rijden om Stybar te laten winnen wat mij betreft. (Ook daar is jouw redenering fout, alsof ik tegen Nys ben omdat ik pro Fidea ben).
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

A.P., uw standpunt is ondertussen al duidelijk. Kunnen we on topic blijven aub ??????? :evil:
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

Rikske wrote:
Antonio's pizza wrote:Je redeneert vanuit het standpunt dat wat de ene gedaan heeft , mag, omdat iemand anders het mogelijks misschien als de situatie zich zou voordoen wie weet misschien wel, het dan ook OK is.

[ironie mode] Zucht, allé vooruit dan, de Fidea's gaan hun krachten bundelen met Nys moest Stybar alleen op kop rijden en de wereldtitel binnen handbereik hebben. En nu moet ik mijn schoentje gaan klaarzetten voor wanneer de heilige Sint komt :roll: .

En ja, het is pas sinds dat Nys gezegd heeft niks meer voor de Belgische ploeg te doen dat de Fidea's hun "ploegtaktiek" toepassen, daarvoor was alles koek en ei. [/ironie mode]

Wat moet het als Fidea fan toch pijn doen om keer op keer Nys het hele ploegje op een hoopje te zien rijden. En omdat de Fidea's dan hun hele seizoen moeten proberen te redden in 2 wedstrijden (BK en WK) ligt dit dan ook héél gevoellig, zeker wanneer Nys ook hier is één keer de kaas van tussen hun boterham haalde.

Enfin, we zien wel hoe het loopt, nu kap ik er hier echt mee, want we zijn al een tijdje in een welles/nietes spiraal gesukkeld.

@Xescobiker: Allé, dan ga jij op de eerste rij staan als het zover is, moet wel leuk zijn om zo "op verplaatsing" het WK mee te maken.
heb het al eens meegemaakt in zeddam en hooglede, en de sfeer daar was gewoon fantastisch en da ga nu ni anders zijn, maar nu wel hopen op een goede afloop he.Maar is het niet dan gaan we daar niet van wakker liggen.Wij weten wie onze wereldkampioen is he.En ik denk zeker dat da pijn doet voor ne fidea fan als Nys die mannen terug naar de kempen rijd.
FANTASTISCH toch ,niet :lol:
Antonio's pizza
Mountainbiker

pvandebe wrote:A.P., uw standpunt is ondertussen al duidelijk. Kunnen we on topic blijven aub ??????? :evil:
Ben ik dan off topic?
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Antonio's pizza wrote:
pvandebe wrote:A.P., uw standpunt is ondertussen al duidelijk. Kunnen we on topic blijven aub ??????? :evil:
Ben ik dan off topic?
Check de titel....
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

Is het veldrijden zondag eigenlijk wel op TV?
Ik heb eens gekeken en vind niet dadelijk iets... Het is toch voor de wereldbeker zondag...??? :bounce:
Locked