Ge zult er allemaal geen spijt van hebben.Knurrebikers lady wrote:We 'll be there !! En brengen nog een paar mannen van de Willem Tell mee !
PS: Voor deze rit slaan we de zondagse baanrit van de Willem Tell over.
Tot dan !
21/10/07 Oostrozebeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
- archie bunker
- Mountainbiker
Post by archie bunker »
Zoals ieder jaar zondag zeker van de partij.
Ben ne keer curieus naar de nieuwe stukken. Heb gehoord van Chris dat 't de moeite zal zijn.
Hopelijk kan iedereen nog binnen voor den après.
Ben ne keer curieus naar de nieuwe stukken. Heb gehoord van Chris dat 't de moeite zal zijn.
Hopelijk kan iedereen nog binnen voor den après.
- Traxer
- Kerstman
Meer dan 3km single track in Ooigem bos.
Ge moet het maar doen.
En, hoe moet je dat doen?
Bekijk het op video: www.deforumbikers.be
Hou de topic of de site in de gaten, er komen nog speciale previews...
En, hoe moet je dat doen?
Bekijk het op video: www.deforumbikers.be
Hou de topic of de site in de gaten, er komen nog speciale previews...
Gisterenavond vanop de paanders bij ondergaande zon het strijdtoneel eens aanschouwd.
De rode in de mist uitgewaaierde kleuren gaf het geheel een bijzonder vredige aanblik, van het rustig indommelende kasteelbos in Ingelmunster tot het angstig achter de VDAvenne torens wegduikend crossparcours leek de gehele streek zijn adem in te houden voor het geweld van de komende dagen.
Tot het geluid van een grasmachine mij uit mijn lyrische slaap deed ontwaken. (verdikkie toch). 'Tkunnen ook mijn gedachten geweest zijn want door die verhalen video's en beelden hier op het forum begin je jezelf vanalles in te beelden.
Thuisgekomen mijn strijdros, harnas en goedendag in het kot achtergelaten
Vanavond VTTtje ne keer onder handen pakken en ne keer mijn oor te luisteren leggen hoe dat het strijdplan het best kan aangepakt worden.
droom zacht allemaal
Nonkel T
De rode in de mist uitgewaaierde kleuren gaf het geheel een bijzonder vredige aanblik, van het rustig indommelende kasteelbos in Ingelmunster tot het angstig achter de VDAvenne torens wegduikend crossparcours leek de gehele streek zijn adem in te houden voor het geweld van de komende dagen.
Tot het geluid van een grasmachine mij uit mijn lyrische slaap deed ontwaken. (verdikkie toch). 'Tkunnen ook mijn gedachten geweest zijn want door die verhalen video's en beelden hier op het forum begin je jezelf vanalles in te beelden.
Thuisgekomen mijn strijdros, harnas en goedendag in het kot achtergelaten
Vanavond VTTtje ne keer onder handen pakken en ne keer mijn oor te luisteren leggen hoe dat het strijdplan het best kan aangepakt worden.
droom zacht allemaal
Nonkel T
-
ostendbiker
- Mountainbiker
Post by ostendbiker »
denk nu reeds 4de jaar op rij met ons leden www.vvwinout.be
komen zeker af weet alleen nog niet met welke fiets ,als ik zo alles lees zal het er bijzonder mooi bijliggen ,dus .....misschien mijn koersfiets meebrengen
groetjes tony
ps; mijn verjaardag zal èèn mooie zijn geloof ik
komen zeker af weet alleen nog niet met welke fiets ,als ik zo alles lees zal het er bijzonder mooi bijliggen ,dus .....misschien mijn koersfiets meebrengen
groetjes tony
ps; mijn verjaardag zal èèn mooie zijn geloof ik
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
Wetende dat het parcours rijkelijk voorzien is van krinkelende singeltracks denk ik dat een mtb te verkiezen is boven een cyclocrossfiets. Als je daarenboven ook nog weet dat er hier en daar een flink taludje is, zal het nodig zijn om vliegensvlug kleiner te kunnen schakelen. Over de enkele al dan niet uitgedroogde beekjes zullen we het niet hebben , daar spring je met de cyclo in de hand misschien rapper over dan wij er door rijden.
Belangrijk om te weten: in de technische zones zal het middenblad de enige goede keuze zijn.
Eén ding weet ik zeker, er zullen geen 100man het volledig parcours afleggen zonder het voetje aan de grond te zetten.
Belangrijk om te weten: in de technische zones zal het middenblad de enige goede keuze zijn.
Eén ding weet ik zeker, er zullen geen 100man het volledig parcours afleggen zonder het voetje aan de grond te zetten.
Last edited by cowboy peter on Mon 15 Oct 2007 19:45, edited 1 time in total.
Traxer wrote:Et voila![]()
De eerste video van 'the making off' staat ook on-line.![]()
Ik heb nog een en ander in petto, dus volg de site....
www.deforumbikers.com
of
www.deforumbikers.be
Schitterend!!!!!!!
En eerlijk : je voelt aan heel de tocht de liefde van veeteeteetje, GP en CP om alles super in elkaar te steken!!!
Mmmm, nog 6 keer slapen...
Enne...we hebben ook nog een herder te vieren!!! De dag zal niet meer stuk kunnen!