En wat ik vertelde over Afganistan, is hetgeen mij (en ook de andere Isaf'ers) verteld werd op de inbriefing voor we naar daar vertrokken.
Onbekend is onbemind, he.
Post by pikethebike jr »
Allee, 't is u vergevenAntonio's pizza wrote:OK, ik had het moeten weten dat iedereen het verkeerd ging opvatten. Enkele posts hierboven sprak iemand over een kennis in 't leger die eigenlijk niets anders had te doen dan zijn broek te verslijten in Afghanistan zonder er iets nuttig te doen. Daarover had ik het, en niet over alle belgen in het leger.newbiker wrote:je weet toch dat de militairen niet in Afganistan zitten om tegen de Taliban te vechten, maar om de aardgaslijn te beschermen die door Afganistan naar Pakistan loopt....en daar door de amerikanen en fransen in tankers geladen wordt.Antonio's pizza wrote:Ik heb niets tegen militairen hoor maar ik vind het maar dom te betalen om mensen op te leiden om in het buitenland te gaan niksen, dan hou je ze beter in Belgie.
Shell, Elf-Aquitaine geven geen snars om de taliban of 9/11 maar wel dat ze door het dreigen van de Taliban om de lijn af te sluiten zonder dat aardgas zouden zitten.
Daarom zitten wij daar.![]()
Ik heb nergens gezegd dat IEDEREEN in Afghanistan of IEDEREEN in 't leger zijn broek zit te verslijten en helemaal niets nuttigs doet. Ik heb het enkel over diegene die wel helemaal niets doen. Net als alle anderen bij de staat die er niets zitten te doen.
Dus, geen reden om jullie zo aangevallen te voelen. Tenzij jullie natuurlijk ook helemaal niets zitten te doen
Post by Antonio's pizza »
Inderdaad. Tenzij misschien als global warming zorgt voor een stijging van de gemiddelde temperatuur in belgie met 10 graden, de neerslag met de helft vermindert, de belastingen met de helft verminderen en plots bergen uit de grond komen (met MTB trails natuurlijk).Brunox wrote:Voorgoed verhuisd dan ???Antonio's pizza wrote:Ik ben niet tijdelijk en betaal dan ook helemaal niets aan vadertje staat (geen belastingen, geen sociale zekerheid). Enkel aan Uncle Sam.Brunox wrote:AP woont maar tijdelijk in de US, hij mag zijn steentje ook aan vader staat bijdragen.......
Post by rock'n roll gio »
Post by Handige Harry »