9 juni regiotour

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
quinten
Mountainbiker
Location: American Eagle Durango 770; Sram X9; Magura HS33 brakes;Mavic Crossland Tubeless disc (silver)

Post by quinten »

pvandebe wrote:
Hubertje wrote:Ik kan ook ni waarschijnlijk..
Geen geld over :(
Rij zo mee en zorg voor je eigen bevoorrading.....

Trouwens, 'k vermoed dat er genoeg afvallers zullen zijn die zich voordien ingeschreven hebben gezien de vooruitzichten....
Dit is een door de overheid gesubsidieerde tour, maar daarom moet je nog niet zwartrijden.
Ook de Lijn, de NMBS en vele musea enz....zijn door de overheid gesubsidieerd, dus rijden jullie daar ook zwart en betalen jullie geen inkom?? [-X
Komaan hé zeg!! #-o
En maar zeggen dat de mentaliteit van de mensen naar de k*****n is!!
Het zou van minder. :cry:

En als het studenten zouden zijn die geen geld hebben, als ouder zou ik hen liever daarvoor 15€ geven (dat ze ook nog eens kunnen drinken) dan 10€ extra voor hun gsm kosten.

Maar ik wijk af!!
Ik betaal voor en geniet van het werk van anderen met veel plezier!
DANK U. =D>
Tot morgen.

gr.
quinten
vommie
Mountainbiker

Post by vommie »

tzou wel leuk zijn als we allemaal op andere plekken vertrekken dat we elkaar zouden herkennen als we elkaar (in realiteit: jullie mij) inhalen.. Misschien toch nog eens nadenken over het herinvoeren van de blauwe lintjes of weten jullie een leukere herkenningsmanier?
Het mtb.be-tenueke !!! Ik rij daar alvast mee rond, dus denk ik herkenbaar genoeg :P

Het weer ziet er goed uit, lekker warm met af en toe afkoeling en een gratis lichtshow :lol:

En juist nu da ik mijn nieuwe semi-slicks heb opgestoken. Ga da te doen zijn daarmee of moeten de noppen er terug op ??
Dirttracker
Mountainbiker

Post by Dirttracker »

De zwette maanen starten om 8u in Erpe met nen man of 16 :wink:
Goldfinger1
Mountainbiker

Post by Goldfinger1 »

Knurrebikers lady wrote:Gisteren vernomen dat we om 06u30 afspreken aan 't rond punt te Aalter om samen met enkele Herders en Herderes Martine de weg naar Zottegem aan te vangen. 'k Heb der al moed op !

't Zal echter een vree kort nachtje worden #-o hopelijk kruipt de weinige slaap niet in mijn beentjes morgen [-o<

Tot dan !
Grtjs
Beter doorrijden tot Erpe-Mere! Start daar ligt op 500 m van afrit! (op afrit rechts nemen, na 500m juist voor Total rechts in)
Van Wetteren naar Zottegem is nog een hele eind! Je zal zeker 20 minuten en veel zenuwen sparen.
Enfin, 't is maar nen tip hé!

www.dezwettemaanen.be

jaja die zellen dor uk zijn! :wink:
barty
Mountainbiker

Post by barty »

lok 36000 wrote:
captain crash wrote:
Zotte Maarten wrote: Pffff, ik rij op rubberen banden, dan kan dat toch geen probleem zijn, héhé, of zorg gewoon dat ge achter enen rijdt die veeeeeeeeel groter dan u is, of enen met een stalen fiets, hmhm #-o

We zien wel, en we slaan er ons wel door. Na 130km (of minder) zijt ge er vanaf. :bounce: :bounce:

't schijnt dat carbon beter den donder en den bliksem aantrekt....
Inderdaad, carbon is een zeer goede geleider.
Hey Lokske,
alles goed??
Wij starten met 4 mannen van Zulte rond 7u15 in Zottegem.
Tamusement
CycloneJoris
Mountainbiker

Post by CycloneJoris »

Wordt de rit in tegenwijzerzin of wijzerzin gedaan? Ik zou namelijk starten in Erpe-Mere en vraag mij af of we eerst richting Sint-lievens-houtem rijden of eerst richting Haaltert...
Goldfinger1
Mountainbiker

Post by Goldfinger1 »

Eerst St-L-Houtem, Zottegem, Geraardsbergen enz...
CycloneJoris
Mountainbiker

Post by CycloneJoris »

oldy but goldy wrote:Eerst St-L-Houtem, Zottegem, Geraardsbergen enz...
Ok, merci voor het snelle antwoord :wink:
De Pomper
Mountainbiker

Post by De Pomper »

De Skieve luujpers maren présent me ne man of 6. Ge zult ons wel herkennen, we zijn d'enige die azo rap over die bergen kunnen crossen omda we van de streek zijn!

Voor de rest t hopen da we een beetje tweer mee hebben want ni te veel goesting om in modder te liggen ploeteren...

Tot morgen regiotour!
Theuske
Mountainbiker

Post by Theuske »

Is er al veel water gevallen ginder?

Moet van rond Eindhoven komen en hier regent het enige uren en ik ben geen liefhebber van modder ik geef het eerlijk toe. :oops: [/list]
Post Reply