MTB Weekend Happening op 14 en 15 april in Rillaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
steven Vl
Mountainbiker

Post by steven Vl »

Cherub wrote:Zoals elk jaar een geslaagde tocht!

Wat ik het knapste van alles vind is dat het de organisatie gelukt is om in de toer van 43km toch een (korte) modderstrook in te lassen. Met het weer van de laatste dagen kan dit niet gemakkelijk geweest zijn =D>

Als ze nu nog ne foto willen op hunne site zetten van mijne lelijke kop dan kan mijn week niet meer stuk. 8)
Volgende week komt de rest.
Zo kunnen jullie 2 maal genieten van de foto's ;-). Diegenen die aan de Ijsbeek naar boven gereden zijn, moeten zeker onze website in de gaten houden, want zij krijgen een speciale vermelding. We moeten echter eerst een beetje tijd krijgen om te bekomen van het zware weekend en om alle foto's te verzamelen.
herder levi
Mountainbiker

Post by herder levi »

Waar blijven de foto's???
Steven 13
Mountainbiker

Post by Steven 13 »

Ze komen er aan !!!

Maar, je hebt gelijk dat je van je oren maakt. Diegene die die foto's genomen heeft, heeft het even laten duren alvorens deze op CD stonden. En, nu we deze hebben, duurt het nog even alvorens we ze op onze site kunnen plaatsen. Maar, heel binnenkort zullen ze er op staan. Trouwens, alle andere foto's staan er al lang op hé. En, weet je, ...

DE LESTE ZEN DE BESTE.
herder levi
Mountainbiker

Post by herder levi »

Den leffe staat klaar.Nu nog de foto's? En zo te zien ben ik niet den enigen die er op wacht...vol ongeduld... :oops:
Steven 13
Mountainbiker

Post by Steven 13 »

Beste Foto-liefhebbers,

Jammer genoeg is er een probleem ontstaan met de foto's van op de Ijsbeek. De foto's zijn op een cd-rom geplaatst en blijbaar is deze nu stuk waardoor we geen foto's mee hebben.
SORRY SORRY SORRY daarvoor.
Moest het ons toch nog lukken om de CD-Rom weer in orde te krijgen komen ze er zeker nog op.

Nogmaals SORRY en onze excuses.
Post Reply