Granville U6T6 ULD *new pics P8 en newer P9*

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
kogaboy
Mountainbiker

Post by kogaboy »

chimaera-8-2mega wrote:
chimaera-8-2mega wrote:=D> =D> =D> eindelijk heb ik mijne Pace terug, na drie weken en een trip naar de UK. Nu maar hopen dat ze nimeer lekt [-o< . Het aangenaamste nieuws moet nog komen. Toen ik de dealer vroeg (waar ik de vork binnen had gebracht) wat m'n schuld was zei hij "das in orde". ik heeeeeel aangenaam verrast want dit is een 2dehands vork en normaal heb ik dan geen garantie. De vork voelt wat stroever aan maar volgens de manual is dit normaal bij nieuwe dichtingen :roll: .

Gewicht nu 8650gr --> streefgewicht = 8,5 met "echte" mtb banden (vb speedkings) m.a.w. nog 300gr #-o maar das voor later eerst €€€
:evil: :evil: :evil: 1 rit, 1 f*%£ing rit dat is al wat me werd gegund. Je kan niet geloven hoe groot m'n ontgoocheling was toen ik na afloop van westerlo de olie langs mijne pace zag lopen #-o Dit kan toch nimeer :cry: :cry: :cry:

maakt u van dien pace is af dan :-? en steek u nen sid ofzo :wink:
rij hier al 2.5 jaar mee en nog nooit probs mee gehad 8)
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

ge moet het nog kunnen betalen hé #-o de pace gaat dinsdag terug naar hendrickx fietsen en peza trading zal een boos telefoontje krijgen.
kogaboy
Mountainbiker

Post by kogaboy »

chimaera-8-2mega wrote:ge moet het nog kunnen betalen hé #-o de pace gaat dinsdag terug naar hendrickx fietsen en peza trading zal een boos telefoontje krijgen.

zal wel verkeert in mekaar terug zijn gestoken zijn zeker #-o
hopelijk lossen ze het kosteloos op he :wink:
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

kogaboy wrote:
chimaera-8-2mega wrote:ge moet het nog kunnen betalen hé #-o de pace gaat dinsdag terug naar hendrickx fietsen en peza trading zal een boos telefoontje krijgen.

zal wel verkeert in mekaar terug zijn gestoken zijn zeker #-o
hopelijk lossen ze het kosteloos op he :wink:
mail is zopas verstuurd naar peza, nu wachten op antwoord. Ik ben eens benieuwd. Voorlopig blijft den bike op stal, ik heb het even gehad na de afgelopen weken van teleurstellingen.
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

en peter, al nieuws van je vork??

grtz

Nico
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

Twin Power wrote:en peter, al nieuws van je vork??

grtz

Nico
Hey Nico,

de vork is gisteren terug binnen gedaan bij Henfi. Ze hebben direct naar peza gebeld en gezegd dat het dringend is (den 17e is henfi in verlof #-o ). Hij was serieus geambeteerd en kon het zelf amper geloven. Aan de telefoon hoorde ik hem nog tegen de man/vrouw van peza zeggen dat er precies niks aan de vork is gebeurt. Blijkbaar stuurt peza de vork ook gewoon door, ofwel naar de uk (pace) ofwel naar een bedrijf in nl die de vorken hersteld. Henfi heeft kunnen regelen dat de vork rechtstreeks naar de hersteller gaat zonder ze eerst nog eens langs peza moet passeren (tijdsgebrek). vrijdag mag ik al bellen voor een vervangingsvork :-D , zo mis ik de zware zomerwedstrijden niet (benelux cup, benelux kamp.,BK, Ardennes bleue,.....) Volgende week woensdag moet ik dan nog eens bellen om te horen of de vork klaar geraakt voor ze in verlof gaan. Ik heb zeker niet te klagen over de service van henfi, chapeau.
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

eindelijk heb ik mijne pace terug (het lukte niet meer voor henfi's groot verlof), de vervanginsvork is terug binnen en mijn eigen vorkske heeft z'n plaats terug ingenomen. Klaar voor den eerste test, vrijdag op de baan gereden en tussen emblem en viersel ff een offroad stukske meegepakt. Geen problemen. Zaterdag kwam dan de eerste grote test tijdens de 2,5u in Lommel, ook dit doorstond m'n vork perfect. Ze lekt niet meer :-D enkel de typische olie op de vorkpoten voor de smering. Vandaag dan de ultieme test op een mtb waardig parcours, de Euregio Cup 4 in Einruhr. Twee ronden heeft de vork het beste van zichzelf gegeven (ja 2 ronden :evil: , toen werd ik onderuit gereden door een of andere pipo - zelfs gene sorry - resultaat barst in mijne pols, morgen langs den dokter voor het def. verdikt.) en dit zonder lekken, en ze heeft genoeg moeten "werken". Dus ikke very happy en hopelijk houdt ze dit vol [-o<
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

IK dacht al net op het 2mega forum: ligt Peter zijn pols nu in de gips??
Image

Blij dat je vork terug is, hopelijk houd ze het nu

dikke k*t van die pols...!! je hebt blijkbaar weinig geluk dit seizoen!!
beterschap he!!

Gtrz

Nico
Supra
Mountainbiker
Location: Ridley Ignite; Hope; Sram X.O; DT Swiss; Reba Worldcup; Tune; Ritchey WCS; NoTubes...

Post by Supra »

Das inderdaad pech met u pols... Zaterdag in lommel had ge der ook al last van, om zondag de gennadeslag te krijgen... ps: nice bike
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

Supra wrote:Das inderdaad pech met u pols... Zaterdag in lommel had ge der ook al last van, om zondag de gennadeslag te krijgen... ps: nice bike
thanx didier, de pech blijft me achtervolgen. Ik ben net terug van de dokter en die heeft m'n vrees bevestigd, 6 weken gips. Daar gaat m'n inschrijving voor Verviers, verder mis ik ook butchenbach, houffamarathon, bastongarde, transambienne. Hopelijk ben ik genoeg hersteld voor de saeco 3uur in winterslag [-o<
Post Reply