binnenblad staat dan nog op de plaats van de grote, dus ik ga eens kijken, ik zou wel eens een heel korte as kunnen nemen (als die bestaan in octalink).focus_wrc wrote:Met het middenblad alleen kan je mss al een bracket van 107mm monteren. Mijn volgende project is een singlespeedBen nog op zoek naar geschikt frame
Onderdelen tunen
Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
Als je het hele 'scherpe' hoekje bedoelt; daar moet een vijsje in om die 2 dekseltjes opeen te houden. Of zou dit gaan met maar 2 boutjes? weeral gewicht gewonnen en dan kan ik de hoek mooi afvijlen.pieterp wrote:daelman, de scherpe hoek op de voorkant kan je ook nog verder afronden.
Op de laatste foto kan je zien wat bedoel, het geheel is wat afgeronder.
...
Heb mn middenblad terug gezet op de plaats waar het thuishoort, en de ketting loopt er niet af, tenzij bij de iets ruwere afdalingen (motocross circuit). Ik ga nog een kettinggeleider fabriceren.Hubertje wrote:binnenblad staat dan nog op de plaats van de grote, dus ik ga eens kijken, ik zou wel eens een heel korte as kunnen nemen (als die bestaan in octalink).focus_wrc wrote:Met het middenblad alleen kan je mss al een bracket van 107mm monteren. Mijn volgende project is een singlespeedBen nog op zoek naar geschikt frame