18/11/2006 - Sint-Andries-Brugge - 18e Brugse Bossentocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
raketwomanFIE
Mountainbiker

Post by raketwomanFIE »

ik hoor da ze iets meer dan 1400 bikers mochten verwelkomen!!!

en dan nog loopt alles super PROFICIAT!!!

mss een tip voor later de kantine is wat smal dus was er weinig plaats en hebben we er vlug 1 gedronken moest er wa meer plaats zijn dan konden we nog wa blijven zitten op jullie apres
Last edited by raketwomanFIE on Sun 19 Nov 2006 13:59, edited 1 time in total.
profi
Mountainbiker
Location: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS

Post by profi »

Proficiat aan brubiker voor 1 van de beste parcours rond de omgeving van Brugge. :-D
brubiker
Mountainbiker

Bedankt allemaal

Post by brubiker »

Bedankt allemaal voor jullie lovende kritieken....ze doen alle medewerkers aan de organisatie deugd!

Inderdaad....soms waren we even overrompeld en het noorden kwijt....1464 deelnemers heddan we in onze stoutste dromen niet verwacht, met alle gevolgen van dien.... Gelukkig bleken de ongemakjes nogal mee te vallen, niemand te veel horen klagen. Maar omwille van heen en weer crossen tussen bevoorradingsposten met nieuwe fourage dus minder foto's dit jaar...µ

Maar er staan er toch een 270 online....

je kan ze bekijken via de link http://www.brugsebikers.be/myalbum.html

Als het album opent op het onderste knopke rechts drukken om alle reeksen weer te geven. En kiezen dan maar.... en hopen dat je erop staat...

Veel plezier ermee, ze zijn nog warm....

btw...de uitslag van de tombola staat ook online op de pagina toertochten.... de fiets is weg....snik, jammer ;-)
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Even prachtig als de kleurrijke herfstbossen was deze toertocht. Verschillende keren konden we genieten van schitterende singeltracks. Daarnaast werden de verschillende bossen in het westen en het zuidwesten van Brugge ten volle benut. =D> =D> =D>
Vorige week in Bruyelle reed ik met hard opgepompte banden :-? , vandaag met zachte :-D ...een wereld van verschil.
De organisatie was prima. Toch vind ik de kritiek in verband met de afspuitplaats wel enigszins terecht. Ook een aangename (korte) kennismaking gehad met grote plateau en veeteeteetje. Grote plateau, proficiat met je prestatie...waarschijnlijk zat je dan vrijdagavond ook vroeg onder de wol?
Op naar de volgende toertocht...waarschijnlijk St. Baafs Vijve.
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Fritsie wrote: Ook een aangename (korte) kennismaking gehad met grote plateau en veeteeteetje. Grote plateau, proficiat met je prestatie...waarschijnlijk zat je dan vrijdagavond ook vroeg onder de wol?
Om 4uur is inderdaad vroeg hé;maar we voelen ons nog wat jong van harte.Kijk ook maar ne keer naar de foto's van Torhout,dan zul je zien dat we ons ook ferm geamuseerd hebben. #-o
Volgende keer drinken we er enen op,hé Fritsie?!
m-biker
Mountainbiker
Location: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride

Post by m-biker »

gisteren ook aanwezig! ik heb me enorm geamuseerd en in de passage Andy en The Beast gezien...

ik was omstreeks 7u50 het parkoers opgegaan aan de tweede bevoorrading (vlakbij mijn deur) en heb dus de laatste 22 km in alle rust en stilte kunnen afwerken... een speciale ervaring!! Aan de start dan twee collega's 'opgepikt' die misschien net iets te fris waren voor mij, waardoor ik bij momenten toch wel heel diep moest gaan (en dit mede door een haperend versnellingsapparaat). Mooie singletracks en die laatste 'boomschorsstrook' mocht er zeker ook zijn...

zeker voor herhaling vatbaar!!
lucky
Mountainbiker

St-Andries

Post by lucky »

1 woord voor de rit van gisteren: FANTASTISCH [-o< [-o< [-o<
Lang geleden dat we nog zo'n prachtig parcours onder de wielen geschoven kregen. 't was mijn eerste deelname in St-Andries. Voor herhaling vatbaar.

alles in orde: bewegwijzering, bevoorradingen, parcours zelf

alleen de afspuitstand: kon die wel op een andere plaats gezet worden?

avs 23,1
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Ik ga nog eens in de bres springen voor mensen van de organisatie. De spuitplaats is al altijd op deze plaats. Alleen groeit het aantal deelnemers bij elke tocht. Op een bepaald moment zit je dan aan je limiet.

Het probleem voor de Brugse Bikers is, dat er ook gevoetbald wordt op de terreinen aan de watertoren. Al die oiuders en begeleiders komen met de wagen. Als wij dan ook massaal met de auto naar die parking willen rijden, krijg je uiteraard problemen.

Daarom doe ik een warme oproep aan alle deelnemers. Plaats jullie wagen op de terreinen van het Olympiapark of van de provincie. Amper 250 meter ver. Op die manier zal dit dan veel beter gaan.

We komen toch allemaal met onze MTB, dus kan die extra 250 meter geen onoverbrugbaar probleem zijn, niet?
brubiker
Mountainbiker

startplaats

Post by brubiker »

Bedankt dat je voor ons in de bres springt I-mac, maar we hebben het probleem gisteren ook kunnen vaststellen en we moeten er zeker eens over nadenken of de startplaats zoveel deelnemers wel aankan. Een stuk bijzetten aan de afspuitinstallatie is geen probleem, maar de volledige infrastructuur barst uit zijn voegen met zoveel deelnemers. Uitkijken naar iets anders is vlug gezegd....probleem zijn meestal de douches. Bij Eendracht is het een doorstroomsysteem dat onbeperkt warm water levert... een groot pluspunt.

Maar we gaan in alle geval proberen er iets aan te doen (maar wie zegt dat er volgend jaar weer zoveel deelnemers zijn...).
lucky
Mountainbiker

Post by lucky »

Kun je niet een deel van de parking afzetten voor die afspuitinstallatie? Dan is er uiteraard minder plaats om daar te parkeren (voor ons MTB-ers géén probleem om 250 m verder te staan met de wagen) maar is er een vlottere doorgang van mensen (voetballers) die daar wel staan.
Post Reply