dat zijn wel veel draaipunten op weinig plaats,zou zoiets wel duurzaam zijn op lange termijn kwestie speling en onderhoud?authentic biker wrote:Felt komt met een eigen achter-veringssysteem: de "equilink"
Nieuwigheden 2007...
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- Animal
- Mountainbiker
DDM wrote:Mavic heeft reeds het antwoord klaar met gehele nieuwe crossmax-versies. De 2007 crossmax sl disk zou tevens als antwoord op Shimano zo'n 50gr. lichter zijn. (En zo'n 150 gr in vergelijking met de huidige versie) Zal wel ten koste zijn van de stevigheid: versmallen van de naaf naar 21mm
Foto's
-
Guest
Post by Guest »
- Brainjumper
- Mountainbiker
Post by Brainjumper »
Gele blokjes dienen om in remklauw te steken als wiel en remblokjes gedemonteerd zijn ter blokkering van de zuigers, zodat deze bij per ongeluk inknijpen van de remhendel niet en dus zeker niet te ver naar buiten kunnen.
- Serge R
- Mountainbiker
- Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch
Mis poesBrainjumper wrote:Gele blokjes dienen om in remklauw te steken als wiel en remblokjes gedemonteerd zijn ter blokkering van de zuigers, zodat deze bij per ongeluk inknijpen van de remhendel niet en dus zeker niet te ver naar buiten kunnen.
De rode dienen voor de zuigers te blokkeren als wiel gedemonteerd is.
Er zijn wel gele afstandsblokjes voor blokkering van de zuigers, te gebruiken tijdens het vullen/ontluchten maar deze staan niet op de foto.
- Brainjumper
- Mountainbiker
Post by Brainjumper »
OK, sorry maar ik dacht dat het die laatste gele waren ! Allez dus nooit te oud om bij te leren.